Tudor-tråden

Fikk akkurat beskjed om at BB41 rød hadde ankommet butikken og var klar til avhenting :)
Må innrømme at jeg over snittet spent på denne, kommer bilder og inntrykk på fredag når jeg har fått hentet den :)
IMG_5182.jpeg.jpg
 
Fikk akkurat beskjed om at BB41 rød hadde ankommet butikken og var klar til avhenting :)
Må innrømme at jeg over snittet spent på denne, kommer bilder og inntrykk på fredag når jeg har fått hentet den :)
Vis vedlegg 331778
Håper du blir fornøyd.
Fikk først svar i dag på min forespørsel. Skulle få den i løpet av året.
De kan putte klokka en hvis plass…
 
  • Haha
Reaksjoner: Maz19
Vis vedlegg 332166
Denne var rett og slett deilig! Det er så nærme Rolex i fit and feel at det er nesten det samme. Og aluminiumsinsert med den fargen...absolutt en vinner! Her har Tudor virkelig rettet på alt som var feil med den gamle og truffet på det meste. Hvis noen sitter på gjerdet - løp og kjøp!

Ser skikkelig bra ut den der. Grattis!
 
Ser skikkelig bra ut den der. Grattis!
Tusen takk! Den var virkelig flott! Alt er riktig her, slankere kasse ( ikke mye men nok til at det oppleves mye slankere enn forgjengeren), lenken er så nær jubelee at jeg hadde knapt greid å skille fra storebror og T-Fitclaspen syr pakka komplett. Og jeg må bare si at aluinsert er så sexy!!
 
Denne var rett og slett deilig! Det er så nærme Rolex i fit and feel at det er nesten det samme. Og aluminiumsinsert med den fargen...absolutt en vinner! Her har Tudor virkelig rettet på alt som var feil med den gamle og truffet på det meste. Hvis noen sitter på gjerdet - løp og kjøp!

Jupp jupp. Som jeg sa: denne var min favoritt fra årets W&W!