Tudor-tråden

Min bb58 er tre uker gammel. Den går 2-3 sekunder for sent i døgnet. Det akkumuleres, så nå begynner det å plage meg at den er over halvminuttet for sen. Heller en klokke som går litt for raskt enn litt for sakte. Vurderer å leverere den tilbake for en justering.

Min forrige bb58 og bb pro gikk spot on!
 
  • Liker
Reaksjoner: Agassiz
Takk for tilbakemeldinger. Da er det min nye med -4s/d som er ute og kjøre og får seg en tur tilbake til urmakeren.

Takk igjen
 
Har en BB58 kjøpt på lenke, men jeg bruker nå bare Ranger-lenken. Kan jeg uten bekymringer selge min originale lenke eller kan Tudor finne på å være vanskelig å ha med å gjøre dersom klokken en gang i fremtiden sendes på service med Ranger-lenken, eventuelt sendes inn uten lenke i det hele tatt?
 
Tudor har nylig registrert et patent på en bezellås som ved første øyekast ser ut til å gjelde P01, men lenger ut i beskrivelsen og figurene vises det hvordan den kan brukes innebygget i end-links på en mer "normal" dykkeklokke.

Edit: søknaden er fra 2020, men patentet er ikke tildelt før nå i mars.

Først P01
1679258820438.png

Men dette er noe helt annet.

1679258705113.png

1679258735001.png
1679258752835.png
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og chrbir
TUDOR-POP-Up-Boutique.jpg


Tudor setter opp en midlertidig merkebutikk under Watches and Wonders hvor årets nyheter vil være på plass(!).

Prøver de på et moonswatchstunt? Får håpe de har med seg nok produkt da så det ikke bare blir et irritasjonsmoment mer enn et positivt påfunn. Som det jo er.
 
Ja. De legger hodet på blokka her, er det tømt for nyheter etter 5min så blir det fort bråk
Nja, det ble jo ikke bråk med plastikkdriten til Omega/Swatch. Det er vel hypen de vil ha tror du ikke det da? De så jo hvor apeshit verden ble av den lanseringen.