Tudor-tråden

Ser ut som en BB Chrono Dark i videoen.
1651009090273.png
 
Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).

Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607

Spennende!

Sitter litt på gjerdet for denne, men kun pga av høyden. Jeg har ikke prøvd den selv, så veldig fint å høre litt erfaringer:)
Tipper jeg går på en smell…..

Hvordan opplevde du høyden?
 
Jeg prøvde den nye GMT'en i Twotone på torsdag og er redd jeg kan ryke på en smell der. Den satt som et skudd og jeg synes samtidig Tudor har fått maks uttelling på den "vintage-rootbeer" viben de har gått for. Den utklasser Pro med god margin for min del.
 
Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).

Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607
Gjorde det samme og var positivt overrasket. Høyden var ikke påfallende for meg, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om 'patineringen'.
Går faktisk og vurderer bestilling av denne, jeg som egentlig ikke er særlig fan av Tudor...
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Spennende!

Sitter litt på gjerdet for denne, men kun pga av høyden. Jeg har ikke prøvd den selv, så veldig fint å høre litt erfaringer:)
Tipper jeg går på en smell…..

Hvordan opplevde du høyden?
Jeg var også usikker på høyden og ble positivt overrasket. Men det må prøves.
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann og allak
Noen andre som har testet den nye GMT'en? Jeg synes den var utrolig kul. Den er vel identisk med den gamle mtp dimensjoner men synes selv denne var mer fengende. Noen andre som har noen inntrykk?
 
Noen andre som har testet den nye GMT'en? Jeg synes den var utrolig kul. Den er vel identisk med den gamle mtp dimensjoner men synes selv denne var mer fengende. Noen andre som har noen inntrykk?

Testet den forrige uke. Jeg synes alt snakket om tykkelse er overdrevet. Baklokket tar det meste av støyten, og den føles ikke spesielt voldsom på lanken.

Det fremkommer ikke på bilder hvor tøff den faktisk er, og ei heller hvordan fargene på skive og visere passer sammen.

Fikk også et hint om at Tudor har mer på lager i år:unsure:
 
På lenke så oppfattet jeg den ikke som så ille som forventet. Det kan dog være at jeg hadde følt annerledes ved bruk over lengre tid.
Fascinerende hvordan timeviseren satt så klin inntil skiva, i det jeg antar er et bidrag til forsøket på å slimme høyden mest mulig ned.
 
Jeg tenker tykkelsen kan jeg vende meg til. For min del er det proporsjonene som styrer den visuelle tykkelsen og der føler jeg den er innafor. Det jeg ikke helt klarer å la være irritere meg over er hvordan markørene 6,9 og 12 ligger kosentrisk lengre ut fra senter enn de andre markørene. Jeg tipper Tudor har gjort dette for å skape symmetri da datovinduet ligger så langt ut på skiva.
Synes uansett det skurrer :(