Tudor-tråden

8B0C8848-BDCC-497C-AD17-94AB8D603014.jpeg

Fant denne gamle 9411´n på Chrono til en pris som ser ut til å være for godt til å være sant. Jeg tenker, enten er den feilpriset ved en feiltakelse, eller så er den fake. Noe sier meg at den er relumet og at viserene er fake. Det er noe merkelig med firkanten på sekundviseren som ikke er et kvadrat, og minuttviseren er veldig spiss i tuppen? https://www.chrono24.no/tudor/submariner--id23459238.htm

Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).

Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607

Spennende!

Sitter litt på gjerdet for denne, men kun pga av høyden. Jeg har ikke prøvd den selv, så veldig fint å høre litt erfaringer:)
Tipper jeg går på en smell…..

Hvordan opplevde du høyden?

Jeg prøvde den nye GMT'en i Twotone på torsdag og er redd jeg kan ryke på en smell der. Den satt som et skudd og jeg synes samtidig Tudor har fått maks uttelling på den "vintage-rootbeer" viben de har gått for. Den utklasser Pro med god margin for min del.

Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).

Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607
Gjorde det samme og var positivt overrasket. Høyden var ikke påfallende for meg, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om 'patineringen'.
Går faktisk og vurderer bestilling av denne, jeg som egentlig ikke er særlig fan av Tudor...

• Liker
Reaksjoner: kire
Spennende!

Sitter litt på gjerdet for denne, men kun pga av høyden. Jeg har ikke prøvd den selv, så veldig fint å høre litt erfaringer:)
Tipper jeg går på en smell…..

Hvordan opplevde du høyden?
Jeg var også usikker på høyden og ble positivt overrasket. Men det må prøves.

• Liker
Reaksjoner: bragemann og allak