Tudor-tråden

Rimelig paradoksalt at tudor har eliminert usikkerhetsmomentet rundt utskiftbare baretter, og så ikke klarer å lage en reim som henger sammen lengre enn et års bruk. At remmen i tillegg koster 1800 kroner er helt bak mål, da andre leverandører av remmer klarer å levere «tilsvarende» produkter til en tiendedel av prisen.
 
Rimelig klar kandidat for Erika's Originals, da.

Men ingen grunn til å la AD slippe unna. Antar også at måten å få Tudor til å forbedre produksjonen av remmen er å sørge for at forhandlerne klager til dem.
 
Da har jeg kjøpt min første Tudor. Litt skeptisk var jeg når lanseringsbildene av nye Pelagos 39 kom. Bezelen så billig ut, og jeg har aldri vært så gira på en klokke med titan lenke.

Bezelen er virkelig flott, bildene gir den ikke rettferdighet. Og etter 3 uker på reis i Asia med Pelagos 39 konstant på armen, kan jeg vel nesten konkludere med at dette var en meget god reisepartner som er lett når huden blir svett og armen svulmer opp i varmen:

Tudor P39.jpg
 
Hei, har en Tudor hvor garantien går ut 24.03 i år. Er det av erfaring noe jeg bør foreta meg før dette mtp. å levere uret inn til urmaker eller lignende? :)

1676318376670.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Run AC
Har akkurat samme borrelåsproblem på original-Nato’en som flere andre… Mens jeg venter på ny fra forhandler går det i original-gummi. Fungerer egentlig ganske greit, men kvalitetsfølelsen er ikke helt til stede :unsure:
B0FFC8BF-BD1B-412A-B817-FBEFC2327574.jpeg
 
Til de som har Pelagos 39, BB 58 eller andre med MT5400/5402 urverk, holder de nøyaktigheten som Tudor lover? Altså -2/+4s per dag?