Tips til diver?

^^ Jo, takk:). Noen beslutninger må modnes litt her i gården skjønner du;). 20K "spart" er nok å ta i litt, men i forhold til det jeg har betalt nå (en høyst edruelig pris) og tilsvarende jeg vurderte da, så hadde det vært omtrent 10K.

^ Takker. Ja, for min er del var det helt greit med litt brukspreg. Brorparten av mine klokker brukes uansett.
 
^^ Jo, takk:). Noen beslutninger må modnes litt her i gården skjønner du;). 20K "spart" er nok å ta i litt, men i forhold til det jeg har betalt nå (en høyst edruelig pris) og tilsvarende jeg vurderte da, så hadde det vært omtrent 10K.

Investering meg her og der.... ;)

Synes du heller skal klappe deg på skulderen og notere at du har fått om muligens de to mest ikoniske dykker-urene i hus. Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og Preacher
^ Takk, takk:).
Ja, sub`n er ikke anskaffet på bekostning av Seamaster`n. Begge blir. Har for øvrig et helt avslappet forhold til dersomhvisat man hadde, eller ikke... For meg er ikke klokker noe investerings- eller "samleobjekter". Rene bruksobjekter. Om de holder seg-, synker- eller stiger i verdi over tid er egentlig helt uvesentlig.;)