Ja, nettopp derfor jeg unnlot å nevne det innledningsvisDet er jo veldig lett å bytte ut lenkenmed en rem så det skal du ikke tenke så mye på![]()
Ja, nettopp derfor jeg unnlot å nevne det innledningsvisDet er jo veldig lett å bytte ut lenkenmed en rem så det skal du ikke tenke så mye på![]()
Tro meg når jeg sier at 99,9% av befolkningen sjelden eller aldri legger merke til hva andre har på håndleddet.
Du derimot, vil legge merke til hva du selv har på håndleddet flere ganger om dagen.
Ellers kan du rett og slett bare gå for IWC.
![]()
Squale - kun quartz så vidt jeg kan se?
![]()
41 mm, dato kl 3, ingen cyclops, klassisk design, lagervare hos urverket til 17 795 ,-
![]()
Står innledningsvis på Potential List...Aquaracer 500M...
41 mm, dato kl 3, ingen cyclops, klassisk design, lagervare hos urverket til 17 795 ,-
![]()
Jeg så det naturlig å gå inn her, og fant kun mod. 1545 m/quartz-verk:Jeg har ikke sett de med quartz men mulig det finnes, min har eta 2824-2.
Squale 1521-026/A - Chronoshop
Denne tråden er bare å avslutte. Det er selvfølgelig en Submariner du trenger, ikke særlig mer å diskutere der nei.
Jeg har 2 chronografer, så jeg er nok tilstrekkelig dekket derHva med Longines HydroConquest Chronograph?