Hørt på dagens episode nå. Syntes det var bra, jeg! Merket ikke noe særlig til mangelen på produsent eller sponsor.

Det er sikkert bra å sitte med full kreativ kontroll og redaktøransvaret selv. I hvert fall gjør det mange ting lettere.
Du holder det fint gående og komfortabelt, og det blir ikke kjedelig, selv om det blir en monolog. Det er jo ikke akkurat din første podcast-episode,.

Praten vil jo på mange måter selvsagt gå lettere med to mann i studio. ...og der kommer selvsagt gjester inn. En lett blanding er sikkert bra. ...Men med bare én i studio, blir det jo dessuten mindre kamp om å få snakke først.
Faglig strøkent med åpenbar kompetanse.... Noe som også kanskje kan gjøres litt "morsommere" når/hvis det dukker opp flere i studio. Da spés det gjerne ut med litt omkring-prat og littegrann off topic. Noe som ofte gjør ting (mer) underholdende.
Kanskje en slags spalte å runde av med som TGN's "final notes" kunne være en morsom idé å friske litt opp med? en slags "ukas off topic" på slutten av hver episode. "I dag satte jeg nye neon-rosa strenger på gitaren", "I helga skal jeg teste voksen-skating i Fredrikstad", Tips om kult fotoutstyr, en bra restaurant, en bok, etc....