Tidssonen Podcast!

Jeg hørte nylig på "Glemte Helter" episoden. Der sier dere at dere skal legge inn bilder/lenker i "show notes". Kan ikke se at dere har gjort det. Har sjekket andre episoder dere har lagt ut og kan ikke se at det ligger noe ekstra info der heller. Dette savner jeg sårt, da det diskuteres så mange forskjellige modeller og temaer i løpet av en episode at det er litt vanskelig å huske alt man skal lese seg opp på i etterkant:confused:

Bruker forresten appen Overcast når jeg hører på podcaster... mulig det er synderen?
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Jeg hørte nylig på "Glemte Helter" episoden. Der sier dere at dere skal legge inn bilder/lenker i "show notes". Kan ikke se at dere har gjort det. Har sjekket andre episoder dere har lagt ut og kan ikke se at det ligger noe ekstra info der heller. Dette savner jeg sårt, da det diskuteres så mange forskjellige modeller og temaer i løpet av en episode at det er litt vanskelig å huske alt man skal lese seg opp på i etterkant:confused:

Bruker forresten appen Overcast når jeg hører på podcaster... mulig det er synderen?

Vi referer til podcast-artikkelen; https://www.tidssonen.no/episode-3-glemte-helter/
 
Dette skal @Jon Henrik og @Nicolai få svare bedre på @bangiman, men om du ser på nyhetssakene til hver episode på hovedsiden finner du "fotnotene" til de forskjellige episodene :)


Aaaah... nå skjønner jeg:) Takk for oppklaring!!
 
Årets siste episode er ingen julespesial – men ekstra lang for Deres nytelse! :cool:

Kvartsklokker på øret og armen. God jul!
_20201223_120957.JPG
 
Det er ikke helt Tidssonen Podcast, men med 50 prosent av vertene må man kan kunne kalle det en slags ventepølse...

Etter livesendingen med Cas...SEIKO (kjennere vet! ;)) forrige måned, ble det både ett, to og tre glass med min svenske venn Yonsson.

Og preget av godt humør klinket vi til med en podcast-innspilling.

Resultatet er nå gjort tilgjengelig her :)

 
Redigert: