Tidssonen Podcast!

Stoppet raskt avspillingen kun få minutter inne i podcasten......Dette holder ikke mål!
Sitte her med mobilen i hånda og spille av!!! Nei, her skal mine nyinnkjøpte Bose hodetelefoner ta over jobben.
Dette er klasse gutter, og fortjener en klasse lydformidler ala Bose;)
Om du ble litt bekymret for #snobberi #klyse stemplet @Edzilla ? Så syns jeg du balanser det hele med den flotte historien om speedyen/certinaen. Dette vitner om et horologisk grunnfjell.
Lista er nå plassert for episode 3.
Gleder meg til videre ‘Mindfullness’ fra jh/ni
Takk skal dere ha.
Edit: Hvordan gikk det for seg at din Patek fikk ødelagt datoen Edzilla?
 
Stoppet raskt avspillingen kun få minutter inne i podcasten......Dette holder ikke mål!
Sitte her med mobilen i hånda og spille av!!! Nei, her skal mine nyinnkjøpte Bose hodetelefoner ta over jobben.
Dette er klasse gutter, og fortjener en klasse lydformidler ala Bose;)
Om du ble litt bekymret for #snobberi #klyse stemplet @Edzilla ? Så syns jeg du balanser det hele med den flotte historien om speedyen/certinaen. Dette vitner om et horologisk grunnfjell.
Lista er nå plassert for episode 3.
Gleder meg til videre ‘Mindfullness’ fra jh/ni
Takk skal dere ha.
Edit: Hvordan gikk det for seg at din Patek fikk ødelagt datoen Edzilla?

Mange takk for hyggelige ord!
Patek ble levert tilbake til Urmaker Bjerke. Noen uker/mnd.er senere fikk jeg den tilbake. Det var vist litt mer enn bare ett støvkorn som måtte fikses. Men alt om dette kan du lese i min «høstdepresjon».

 
Dere bør nok sitte i samme rommet...
Å formidle et urs utseende til lytterne blir nok en enda større utfordring når dere ikke har uret på bordet foran dere, synes det haltet litt denne gangen. Episode 1 og 2 var bedre -ser frem til neste episode, lykke til videre!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Dere bør nok sitte i samme rommet...
Å formidle et urs utseende til lytterne blir nok en enda større utfordring når dere ikke har uret på bordet foran dere, synes det haltet litt denne gangen. Episode 1 og 2 var bedre -ser frem til neste episode, lykke til videre!

Takk for tilbakemeldingen!

Vi er fortsatt på et stadie hvor vi eksperimenterer litt, så dette er en fint innspill å ha med seg videre :)

Det blir garantert flere "skuffelser" i sesong 1 – men forhåpentligvis en overvekt av ting man har lyst til å høre på både én og to ganger ;)
 
Flotte podcaster med flott innhold , skal eg dog komme med littegrann pirk so kan lyd og lydnivå variere veldig alt etter kem som snakker , der noken er tydelige så kan enkelte forsvinne i litt mumling . (Snur seg sikkert vekk fra mic ??) På headsett funker den best , ellers så må det høyere volum på eller være stille rundt en.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik og Nicolai
Flotte podcaster med flott innhold , skal eg dog komme med littegrann pirk so kan lyd og lydnivå variere veldig alt etter kem som snakker , der noken er tydelige så kan enkelte forsvinne i litt mumling . (Snur seg sikkert vekk fra mic ??) På headsett funker den best , ellers så må det høyere volum på eller være stille rundt en.

Ja, det har vært litt vanskelig å få lyden optimal når vi sitter på forskjellige steder og spiller inn på forskjellig utstyr. Men det forbedres sterkt til neste episode :)
 
Jeg ble inspirert til å kjøpe en G-shock etter episoden med Edzilla. Det var utrolig artig å høre på, spesielt historien med F.P. Journe.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla