The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Ser frem til og møte deg f2f en gang Gin. Kanskje på 10 års festen til Jon Henrik som er rett rundt hjørnet ? Har planer om og ta turen over fjellet til denne storslåtte festen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Trodde ikke vi skulle ende opp her i denne tråden, men men :)
wDSrBrx.gif
 
Hypotetisk scenario: Hva hvis @Gin var en av svært få som fikk kjøpe Panerai 382 Bronzo til butikkpris. La oss si 90k. Og så fant du ut - etter tre intense uker-?at den ikke passet deg/restskatt/nye pupper/etc.

90k gi gin mulighet for én ny pupp og en av dobbelthakene...50-60k ekstra hadde vært SÅ greit å ha ;)

Markedspris der ute er 150k. Folk betaler 200+... Og dette er faktisk det som skjedde med 382; den steg noe voldsomt og paneristi var villige til å gi dobbel pris ift butikkpris. Og mer.

Hva gjør hedersmannen @Gin ?

Selger gin for 90k? 80k? 70k? 40k?

Eller legger gin den ut til det markedet er villig til å gi(n)?
Legger gin den ut for 150k, fortsatt 50k under det de går for "der ute"?
:)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Ban og Preacher
Ser frem til og møte deg f2f en gang Gin. Kanskje på 10 års festen til Jon Henrik som er rett rundt hjørnet ? Har planer om og ta turen over fjellet til denne storslåtte festen :)
Er tilstede også på Bjerke sitt arrangement den 18 oktober.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Er tilstede også på Bjerke sitt arrangement den 18 oktober, er nok "snillere" enn antatt, men med et utseende som en agressive "biker" med et alt for langt skjegg og er sannsynligvis kledd i et skinn antrekk, men med et totalt engasjement for ur - håper vi sees.
Mulig jeg blir hjemme (!) Er det ikke farsdag da :p
 
Er tilstede også på Bjerke sitt arrangement den 18 oktober, er nok "snillere" enn antatt, men med et utseende som en agressive "biker" med et alt for langt skjegg og er sannsynligvis kledd i et skinn antrekk, men med et totalt engasjement for ur - håper vi sees.
Kjører du baris da eller?
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Nydelig. Hvilken lenke er det? Pris?
Som @flyback korrekt skriver er det 1171 lenka med 633 endeledd. Til info så må endeleddene files 0,5mm på hver side, men den operasjonen er lett med riktig utstyr. Tok meg totalt 5min for perfect fit :)

Anbefaler at du bestiller hos Bjerke. Ligger rett nord for 6K tror jeg. Fikk min på rekordtid :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Som @flyback korrekt skriver er det 1171 lenka med 633 endeledd. Til info så må endeleddene files 0,5mm på hver side, men den operasjonen er lett med riktig utstyr. Tok meg totalt 5min for perfect fit :)

Anbefaler at du bestiller hos Bjerke. Ligger rett nord for 6K tror jeg. Fikk min på rekordtid :)
Var ikke det litt av greia at disse endeleddene skulle passe? Å måtte file for at det skal gå høres litt stress ut :confused:

Ser bra ut da iallefall!
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Er det noen som har brukt eller kommer til å bruke "fangedrakt"-NATOen? Ser liksom ikke at den passer til noe som helst...
 
Endeleddene er jo egentlig til gamle slitne Speedmastere, derfor blir de lagd bittelitt for store. Er ikke mye de må files ned.