The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Jeg fikk denne tilsendt i Posten, skjønner ikke hvorfor. ikke har jeg Omega og ikke har jeg bestilt en heller. Jeg abonnerer på watch time så jeg trodde jeg fikk den igjennom de?




Fortsatt ingen Speedy Tuesday for min del, men fikk tilsendt denne av Robert-Jan himself igår :)

duTULFI.jpg
 
I wanted to inform you that your Speedy Tuesday will be leaving OMEGA next week.

Our Boutique and local teams will be getting in touch with you in the next two weeks to arrange an appointment for you to pick-up your Speedy Tuesday.

22 dager siden nå. Har så langt tatt det hele med ro, men nå begynner det å krible litt på håndleddet..
 
Er det flere enn meg her inne som ikke har hørt et kløyva ord om når en kan forvente sin klokke? Har ikke hørt noen ting siden Omega sendte ut den felles "ikke mas" mailen deres.

Begynner å bli utålmodig.. :oops:
 
Er det flere enn meg her inne som ikke har hørt et kløyva ord om når en kan forvente sin klokke? Har ikke hørt noen ting siden Omega sendte ut den felles "ikke mas" mailen deres.

Begynner å bli utålmodig.. :oops:

Samme her, men ingen vet noenting. De skulle vel ha neste levering i september. Slik tolket jeg mailen iallefall
 
  • Liker
Reaksjoner: ilpadrino
Jeg tolket det som at levering var fortløpende, men til og med september. Tidlig ble deg sagt at levering var "non-sequential", altså ikke i nummerrekkefølge, men ser i Facebook-gruppa at det ikke er noen med nummer over 1000 som har fått. Jeg er på 1500-tallet (eller var det 1600?), så jeg dynker meg selv med tålmodighet...
 
  • Liker
Reaksjoner: ilpadrino
Jeg tolket det som at levering var fortløpende, men til og med september. Tidlig ble deg sagt at levering var "non-sequential", altså ikke i nummerrekkefølge, men ser i Facebook-gruppa at det ikke er noen med nummer over 1000 som har fått. Jeg er på 1500-tallet (eller var det 1600?), så jeg dynker meg selv med tålmodighet...
Dersom det stemmer det du sier at ingen over #1000 har fått tviler jeg på at de klarer resten innen utgangen av september, iallefall med den farten de har levert til nå. Men det er bare å håpe :)
 
Dersom det stemmer det du sier at ingen over #1000 har fått tviler jeg på at de klarer resten innen utgangen av september, iallefall med den farten de har levert til nå. Men det er bare å håpe :)

Jeg har et relativt høyt tre-sifret tall, ryktene fra importør sa at klokken var på vei allerede i begynnelsen av juli. Etter dette har jeg hørt nada og ingenting :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
De som fikk "ikke mas" mailen må bare vente regner jeg med. Jeg fikk ikke den, sendte purring på hvorfor ikke jeg fikk den, og da tikka det samtidig inn en mail om at min skulle forlate fabrikken uken etter og kunne plukkes opp rundt 2 uker etterpå. 4 uker senere tok jeg kontakt med Swatch Group Nordic som akkurat hadde fått inn klokken (sa de), og fikk telefon fra AD dagen etterpå. I morgen sitter den på hånden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
De som fikk "ikke mas" mailen må bare vente regner jeg med. Jeg fikk ikke den, sendte purring på hvorfor ikke jeg fikk den, og da tikka det samtidig inn en mail om at min skulle forlate fabrikken uken etter og kunne plukkes opp rundt 2 uker etterpå. 4 uker senere tok jeg kontakt med Swatch Group Nordic som akkurat hadde fått inn klokken (sa de), og fikk telefon fra AD dagen etterpå. I morgen sitter den på hånden.
Spennende, gleder meg til bilder :)