The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

IMG_9888.JPG

:D

NICE! Gratulerer! Men så fortell, da! Inntrykk? :D

Tja, hva skal jeg si. Det er en Speedy :)
Remmen den kommer på føles litt lite solid, så sånn sett føles den litt billig. Det skal også sies at jeg har en forkjærlighet for lenker, så hvis jeg beholder klokken kommer jeg nok til å gå til anskaffelse av en lenke. Fikk sett på remmen til Snoopy i dag. Den virker mer solid og kommer til å se rå ut på klokken! Ellers kommer den i en skinnpung med verktøy og nato. Det følger også med bruksanvisning for å skifte rem. Jeg tror entusiastene som kjøper denne klokken har kontroll på akkurat det fra før :rolleyes:. Kjører heller på med bilder

IMG_9890.JPG
IMG_9892.JPG
IMG_9893.JPG
IMG_9894.JPG
IMG_9895.JPG
IMG_9899.JPG
IMG_9904.JPG
IMG_9908.JPG

First impressions: likte overraskende godt den skinnremmen som fulgte med. Enig i at den virket i overkant billig, men uttrykket på en vintage brun rem var bra. Tipper at jeg kjøper en B&S-skinnrem og benytter denne.

@TomB Det er nok original foldespenne. :)

IMG_3651.JPG
IMG_3650.JPG

First impressions: likte overraskende godt den skinnremmen som fulgte med. Enig i at den virket i overkant billig, men uttrykket på en vintage brun rem var bra. Tipper at jeg kjøper en B&S-skinnrem og benytter denne.

@TomB Det er nok original foldespenne. :)

Vis vedlegg 49195Vis vedlegg 49196
Synes den så rå ut på Snoopy! Min rem og foldespenne ligger bare og venter på å få en eier :) Hvordan synes du kombinasjonen funker?

Synes den så rå ut på Snoopy! Min rem og foldespenne ligger bare og venter på å få en eier :) Hvordan synes du kombinasjonen funker?

Frem til nå synes jeg den kombinasjonen er veldig god! Nylon-strapen er av veldig god kvalitet, og foldespenne gjør det lille ekstra :)
Som jeg også skrev, likte jeg uttrykket med vintage rem, så har bestilt en B&S rem i tillegg.

• Liker
Reaksjoner: ilpadrino