The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Jeg fikk telefon om at min var kommet til AD idag, men hørte på han at han var sykt giret på mine vegne(og tilhørende skuffet over å ikke ha fått sin), og da jeg ikke har mulighet til å hente den ut før tidligst neste helg, så byttet vi :)
Så da ble min utsatt et par uker, og han fikk en hyggelig helg med nytt ur.
 
Redigert:
Dere som har fått: Hva er inntrykket av originalreima? Synes den ser litt «plastic» ut på bilder, men håper jeg tar feil. Ser uansett for meg at denne kommer til å få ny reim ganske jevnlig, og tror både racing, kevlar, NATO og 1171-lenka vil funke som søren.
 
Jeg fikk telefon om at min var kommet til AD idag, men hørte på han at han var sykt giret på mine vegne(og tilhørende skuffet over å ikke ha fått sin), og da jeg ikke har mulighet til å hente den ut før tidligst neste helg, så byttet vi :)
Så da ble min utsatt et par uker, og han fikk en hyggelig helg med nytt ur.
Kudos

Dere som har fått: Hva er inntrykket av originalreima? Synes den ser litt «plastic» ut på bilder, men håper jeg tar feil. Ser uansett for meg at denne kommer til å få ny reim ganske jevnlig, og tror både racing, kevlar, NATO og 1171-lenka vil funke som søren.
Ble postivt overrasket da jeg fikk klå på "plastic" reima i forrige uke. Ser og kjennes mye bedre ut i virkeligheten. Den blir nok dessverre aldri montert på da den blir hardt trumfet av Snoopy eller 1171
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og frj
Dere som har fått: Hva er inntrykket av originalreima? Synes den ser litt «plastic» ut på bilder, men håper jeg tar feil. Ser uansett for meg at denne kommer til å få ny reim ganske jevnlig, og tror både racing, kevlar, NATO og 1171-lenka vil funke som søren.
Jeg synes originalremmen kjennes bra ut, men at den ser litt "tam" ut. Men har ikke brukt den mer enn 10 minutter.
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
Woop woop, fikk endelig mail om at min Speedy "snart" var på vei fra Omega...
Hva betyr snart?
o_O

Sjelden jeg har vært borti så ullen og vag kommunikasjon fra en leverandør som Omega har vært vedr. Speedy Tuesday.
 
Woop woop, fikk endelig mail om at min Speedy "snart" var på vei fra Omega...
Hva betyr snart?
o_O

Sjelden jeg har vært borti så ullen og vag kommunikasjon fra en leverandør som Omega har vært vedr. Speedy Tuesday.
Fikk den samme, og ser at enda flere har fått den i Facebook-gruppa. Tipper «soon» er åpent for tolkning, akkurat som «this summer»... :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Fikk den samme, og ser at enda flere har fått den i Facebook-gruppa. Tipper «soon» er åpent for tolkning, akkurat som «this summer»... :D

Jeg fikk også mail, der står det i hvert fall «very soon»....Får vi den før jul bør vi vel være fornøyde :D

Jeg er heller ikke spesielt imponert over Omega, hvor vanskelig kan det egentlig være for en så stor klokkeprodusent å levere et begrenset antall klokker i tide? Jeg tror egentlig de holder igjen for å ikke mette markedet, de har vel rett og slett tatt en «Rolex» :eek::p
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og acnorway
'Soon' i denne sammenheng var en liten uke for min del, og hva tidsbruk angår, så har det tidligere i denne tråden blitt nevnt problemer med QC. Denne ekstra tiden har blitt brukt til nettopp å sjekke samtlige ur ennå mer nøye :) Så for en gangs skyld lønner det seg ikke å være først. Barnesykdommer vil man ikke ha, eller?
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og frj
Jeg fikk mail 19 september, men fortsatt ingen klokke o_O
IMG_3292.PNG
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen