Tennis anyone?

Finalen får jeg ikke sett; da er jeg på fjellet. Men jeg tror vinneren av dagens kamp mellom Djokovic og Monfils kommer til å heve trofeet til slutt. Heia Gael!

Edit: Sukk.

Redigert:
Finalen får jeg ikke sett; da er jeg på fjellet. Men jeg tror vinneren av dagens kamp mellom Djokovic og Monfils kommer til å heve trofeet til slutt. Heia Gael!

Edit: Sukk.

Absurd semifinale med Monfils. Synd at han fullstendig kollapset mentalt i (begynnelsen av) kampen.
Det han viste i kvarten var vel det beste jeg har sett ham spille. Synd at det fremdeles mangler en skrue
eller to, ellers kunne han blitt god. Med spillet han viste mot Pouille (?) kunne han i hvert fall gitt Djoker
en kamp, helt klart.

7IZvKHq.gif

Så 3.de sett, da var dansken lenge bedre, men Casper var clutch og hentet det hjem. 4.de sett enkelt 6-2. Tydelig at Casper ikke føler seg så hjemme på HC som på grus.

Tapte ikke Ruud jr for en ukjent danske??
Frederik Nielsen er vel ikke helt ukjent. Ble proff i 2001, hadde vel sitt beste spill rundt 2010/11, men har de siste årene satset mest på double.
Casper er vel raknet 126 i verden nå, Frederik er 510. Synd ikke Torpegaard fikk spilt, det hadde nok blitt en morsom kamp. Norge har dessverre ikke et komplett lag som man trenger i David Cup, må lære seg å spille volley først;)

Ellers morsomt at det gis mer tid til tennis på lineær tv, morsomt å se noe annet enn den begredelige fotballeno_O Er vel Discovery som sitter med rettighetene til Grand Slams resten av året, så da er det DPlay som gjelder, ellers anbefaler jeg alle å gå til anskaffelse av tennis TV, koster vel 850kr i året, app til iPad og Apple TV og iPhone brukes konstant. Sender vel over 2000 ATP kamper i året.

NM lag elite starter i Frognerparken i morgen kl 09.00. Alle de beste klubbene vil være tilstede. Gratis inngang på anlegget.
Søndag vil det spilt flere hjemmekamper i andre runde i flere av klubbene rundt i Oslo.
Jeg skal ihvertfall være der hele dagen:D

https://ntf.tournamentsoftware.com/sport/tournament.aspx?id=C65177D0-5C0E-48B0-94C7-4C56E2C57C20

Tenkte at det var greit å informere om, hvis noen har lyst å se bra tennis på nært holdt som ikke har billetter til Roland Garros som spilles nå.