Tannlege

Blarte å brekke av en liten bit av fortanna når jeg skulle løsne krona på en certina, ja, jeg vet, DUST!

LOL!
Dette må være den mest underholdende tråden to date:mrgreen:
On topic, så har endelig tannverken min gitt seg etter to dager...Ikke faen om jeg trekker ut en visdomstann til! NEVER!

Var å la igjen et par lapper hos sadisten her forleden. Kom til å tenke på at det kunne vært en idé å fått han over på klokkesjuka. Lå å så på en sliten "two tone" quartz sak som han sikkert hadde fått i kinderegg. Hadde han derimot vært WIS kunne jeg kanskje møtt opp litt oftere enn én gang i skuddåret.

:mrgreen:

Trakk en visdomstann for et par år siden. Tannen satt så godt fast nede i kjeven at det hele endte med at tannlegen min måtte søke assistanse hos en eldre og mer erfaren kollega. Til slutt fikk de den ut med rå muskelkraft, men hele seanser hadde tatt så lang tid at bedøvelsen hadde begynt å avta i det de begynte å sy. Heldigvis er jeg ikke noe pyse når det kommer til slike ting, men tro meg, det var langt fra behagelig.

Da jeg besøkte samme tannlege i år, fikk jeg opplyst at han husket meg meget godt da jeg hadde vært den første pasienten han utført dette inngrepet på(!) :-|

Ellers hadde jeg en trivelig(?) rendezvous med en Volvat lege som undersøkte meg der bak. Jeg kan ikke tenke meg en annen undersøkelse hvor større tillit til legen er ønskelig, men i mitt tilfelle hjalp det ikke akkurat stort at vedkommende hadde en Rolex DJ med så mye strekk at jeg egentlig bare burde dratt på meg buksene og forlatt kontoret umiddelbart :D

• Liker
Reaksjoner: Callahan
LOL!
Dette må være den mest underholdende tråden to date:mrgreen:
On topic, så har endelig tannverken min gitt seg etter to dager...Ikke faen om jeg trekker ut en visdomstann til! NEVER!

Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...

Bortskjemte er dere! :p

Visdomstenner? Er det noe som kommer i puberteten? Merker jeg gruer meg:p

Visdomstenner? Er det noe som kommer i puberteten? Merker jeg gruer meg:p

Visdomstenner kommer like etter at du får hår på t..... ;) Så, du har nok et par år igjen enda :p

Nei, legge meg var det jeg skulle, slik at jeg blir frisk til GTG :)

God natt!

Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...

Been there, done that. Fordelen, kunne en gledesstrålende tannlege fortelle meg etter å ha knekt, bendet, skåret, delsuturert, presentert regningen samt oppfølgingsprosedyren med skylling av åpent krater x 5 per dag i 1 måned, er at nå får du tilbake halvparten hos NAV! Vi kan klassifisere det som en operasjon!

O lykke.

Virker desverre som om dette ikke er helt uvanlig? Jeg fikk min meislet og trekkt ut i biter siden visdomstanna satt inni kjeven delvis under en annen tann.. Ble sydd sammen og ingen fast føde med det første:(
Tror aldri jeg har svettet så mye ved bare å sitte stille i en stol:mrgreen:
Eneste fordelen jeg kan tenke på var at jeg slapp unna det hele ved å kun betale en egenandel:D
Kan ikke si det frister til gjentakelse dog... Og tenke seg at det fremdeles er 3 igjen, to synlige og den siste sitter akkurat som den forrige:(

Blir nervøs bare av å høre på dere! Har aldri hørt noe snakk om visdomstenne når jeg har vært hos tannlegen og håper for guds skyld han aldri nevner det..... En kompis av meg tok sin andre i dag, stakkars jævel :p

Tror aldri jeg har svettet så mye ved bare å sitte stille i en stol:mrgreen:
Eneste fordelen jeg kan tenke på var at jeg slapp unna det hele ved å kun betale en egenandel:D

Betale egenandel? Vi skulle pokker meg fått betalt for den opplevelsen!

Jeg har faktisk aldri hatt hull i tennene. Er jeg unormal da?

Sick mofo! :p

Jeg er glad mine visdomstenner sitter såpass godt fast at det må skjæres opp i tannkjøttet, knekkes i flere biter og taes ut, for deretter å sy igjen :) Det er faktisk det mest behagelige tannlegebesøket jeg har hatt.. Mannen var erfaren nok til å sette nok bedøvelse heldigvis!

Sick mofo! :p

Jeg er glad mine visdomstenner sitter såpass godt fast at det må skjæres opp i tannkjøttet, knekkes i flere biter og taes ut, for deretter å sy igjen :) Det er faktisk det mest behagelige tannlegebesøket jeg har hatt.. Mannen var erfaren nok til å sette nok bedøvelse heldigvis!

Jepp, samme her. Måtte til en tannkirurg for å operere ut faktisk.
Synes ikke det var verre enn å få seg en på trynet, bortsett fra at jeg betalte for det denne gangen.:roll:

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Tannkirurg er the shit! Må snart tilbake og ta andre siden, men kan ikke si jeg gruer meg slik jeg gjør foran en helt vanlig kontroll hos tannpleier!