Tannlege

Visdomstenner? Er det noe som kommer i puberteten? Merker jeg gruer meg:p
 
Visdomstenner? Er det noe som kommer i puberteten? Merker jeg gruer meg:p

Visdomstenner kommer like etter at du får hår på t..... ;) Så, du har nok et par år igjen enda :p

Nei, legge meg var det jeg skulle, slik at jeg blir frisk til GTG :)

God natt!
 
Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...

Bortskjemte er dere! :p

Been there, done that. Fordelen, kunne en gledesstrålende tannlege fortelle meg etter å ha knekt, bendet, skåret, delsuturert, presentert regningen samt oppfølgingsprosedyren med skylling av åpent krater x 5 per dag i 1 måned, er at nå får du tilbake halvparten hos NAV! Vi kan klassifisere det som en operasjon!

O lykke.
 
Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...

Bortskjemte er dere! :p


Virker desverre som om dette ikke er helt uvanlig? Jeg fikk min meislet og trekkt ut i biter siden visdomstanna satt inni kjeven delvis under en annen tann.. Ble sydd sammen og ingen fast føde med det første:(
Tror aldri jeg har svettet så mye ved bare å sitte stille i en stol:mrgreen:
Eneste fordelen jeg kan tenke på var at jeg slapp unna det hele ved å kun betale en egenandel:D
Kan ikke si det frister til gjentakelse dog... Og tenke seg at det fremdeles er 3 igjen, to synlige og den siste sitter akkurat som den forrige:(
 
Blir nervøs bare av å høre på dere! Har aldri hørt noe snakk om visdomstenne når jeg har vært hos tannlegen og håper for guds skyld han aldri nevner det..... En kompis av meg tok sin andre i dag, stakkars jævel :p
 
Tror aldri jeg har svettet så mye ved bare å sitte stille i en stol:mrgreen:
Eneste fordelen jeg kan tenke på var at jeg slapp unna det hele ved å kun betale en egenandel:D

Betale egenandel? Vi skulle pokker meg fått betalt for den opplevelsen!
 
Jeg har faktisk aldri hatt hull i tennene. Er jeg unormal da?

Sick mofo! :p

Jeg er glad mine visdomstenner sitter såpass godt fast at det må skjæres opp i tannkjøttet, knekkes i flere biter og taes ut, for deretter å sy igjen :) Det er faktisk det mest behagelige tannlegebesøket jeg har hatt.. Mannen var erfaren nok til å sette nok bedøvelse heldigvis!
 
Sick mofo! :p

Jeg er glad mine visdomstenner sitter såpass godt fast at det må skjæres opp i tannkjøttet, knekkes i flere biter og taes ut, for deretter å sy igjen :) Det er faktisk det mest behagelige tannlegebesøket jeg har hatt.. Mannen var erfaren nok til å sette nok bedøvelse heldigvis!

Jepp, samme her. Måtte til en tannkirurg for å operere ut faktisk.
Synes ikke det var verre enn å få seg en på trynet, bortsett fra at jeg betalte for det denne gangen.:roll:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Tannkirurg er the shit! Må snart tilbake og ta andre siden, men kan ikke si jeg gruer meg slik jeg gjør foran en helt vanlig kontroll hos tannpleier!
 
Ellers hadde jeg en trivelig(?) rendezvous med en Volvat lege som undersøkte meg der bak. Jeg kan ikke tenke meg en annen undersøkelse hvor større tillit til legen er ønskelig, men i mitt tilfelle hjalp det ikke akkurat stort at vedkommende hadde en Rolex DJ med så mye strekk at jeg egentlig bare burde dratt på meg buksene og forlatt kontoret umiddelbart :D

LOL...rumpedoktor med strekk i lenka på klokka si..I wonder why:confused:
 
LOL.:D
Og hvis den klokka dukker opp på Finn.no vil jeg gjerne vite om det sånn at jeg slipper å ende opp med den...:eek:

Jeg vil gjerne vite hvem denne rumpedoktoren med slapp lenke er, jeg. Sånn at jeg slipper å ende opp med klokka uten at den har vært innom Finn.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
LOL.:D
Og hvis den klokka dukker opp på Finn.no vil jeg gjerne vite om det sånn at jeg slipper å ende opp med den...:eek:

Vi pleier jo å like rolexer som har blitt brukt i proffesionelt virke. Comex og milsub som to eksempler. Burde ikke det gi en lege Rolex med ekstra slark økt samlerverdi da? =D
 
...og brått var det ikke lenger utelukkende positivt med ny Explorer i 39mm, samt rykter om ny Explorer II med supercase på neste Baselworld.

ouch..:(