Jeg sverger også til Lundhags og har vel egentlig mer enn nok støvler. Men en høy, solid, blankpusset brun lærstøvel har jeg lyst på likevel. Om ikke annet har jeg da korrekt fottøy om mikkemus23 skulle invitere meg ut en gang.
Beklager at jeg forsøpler tråden, men vi skal altså snart ut med jobben![]()
Det er en urovekkende tanke at du har fått betalt for å sitte på jobb og søke etter "Heiße kerle mit polizeiuniform und lederstiefel"![]()
Her er et bilde av Wingshooter-støvlene, tatt med iPhone, men det viser fremdeles støvlene bedre enn det første bildet jeg la ut. Til 695 spenn er det bare å løpe og kjøpe!
![]()
Hva er et godt triks for å fikse små sår og skraper i skinn? Har et par 1000 miles i "rust" som har fått noen små skraper etter noen måneder i bruk. Legger jevnlig på "effekt" men føler at dette alene ikke er helt godt nok.
Tips fra de høye herrer?
Maki: stress har halv pris på diemme
På på utkikk etter noen Chelsea boots. Noen her som har noen tips til merker? Har et par wolverine 1000 miles fra før av, og ser at wolverine også har noen fine chelsea boots som jeg syns ser veldig bra ut. Problemet er at jeg mistenker utvalget av wolverine her i Bergen er litt skralt. Jeg måtte ned to størrelser i 1000 mile, og da innebærer det å bestille fra USA en viss risiko.