Spørsmål om pris? Rolex Pepsi

Skal gjerne forklare. Dette er via ett mellomledd, forklaringen er da at jeg må betale mer for å hoppe frem i køen da det visstnok er umulig å få tak i den ellers. Det er 100% sikkert at klokken kommer fra en forhandler, med normal garanti. Skjønner nå at jeg må være litt mer nøyaktig når jeg poster ting her.

Jeg er overhodet ikke interessert i fortjeneste, bakgrunnen for spørsmålet var utelukkende å høre om dere med erfaring med Rolex anså dette som ett greit kjøp eller helt på trynet.

Ikke bidra til invistering.
Tåpelig. Hvis AD, hvilken AD er det ?

Dobbel pris av butikkpris? At disse klokkene kommer til å bli forsøkt solgt til enorm overpris, grunnet høy etterspørsel, er det ingen tvil om - men ærlig talt da!

• Liker
Reaksjoner: netrom71
Synes du den er sååååå fin at du vil betale nesten 68 000,- over listepris? Om så, kjør på!

Jeg er selv av de som nok vil betale premium for en Pepsi, men 68 000,- over listepris, tror jeg blir i drøyeste laget. Da finner jeg heller noe annet å bruke pengene på, som for eksempel en blå/sort gmt (batman), eller noe helt annet..

Jeg vil si at en fornuftig markedspris vil være iområdet rundt 130k, men noe særlig mer, mener jeg blir særdeles dyrt. I så fall, måtte det være snakk om den ultimate drømmeklokken. En lilla/rosa bezel (som denne tidvis kan oppleves) blir nok ikke verdt å bruke 150k for min del (gitt listepris på 82k)..

Men om du faktisk får denne som en av de første i landet, så blir den et godt samtaleemne i hyggelige lag med klokkeentusiaster! :)

• Liker
Reaksjoner: Hans
Synes du den er sååååå fin at du vil betale nesten 68 000,- over listepris? Om så, kjør på!

Jeg er selv av de som nok vil betale premium for en Pepsi, men 68 000,- over listepris, tror jeg blir i drøyeste laget. Da finner jeg heller noe annet å bruke pengene på, som for eksempel en blå/sort gmt (batman), eller noe helt annet..

Jeg vil si at en fornuftig markedspris vil være iområdet rundt 130k, men noe særlig mer, mener jeg blir særdeles dyrt. I så fall, måtte det være snakk om den ultimate drømmeklokken. En lilla/rosa bezel (som denne tidvis kan oppleves) blir nok ikke verdt å bruke 150k for min del (gitt listepris på 82k)..

Men om du faktisk får denne som en av de første i landet, så blir den et godt samtaleemne i hyggelige lag med klokkeentusiaster! :)
Takk! Dette var det svaret jeg var ute etter. Får gå i tenkeboksen å finne ut om den gode samtalen er verdt de ekstra pengen :)

Med tanke på de leveringstiden Bjerke opplyser om, til de som FÅR LOV til å stå på venteliste, så tror jeg faktisk rundt 150k vil være gjeldene markedspris i lang tid. Gitt at Rolex ikke skrur opp produksjonen til 3 kanskje (av 10 altså)

Hva med en Omega OG en annen fin i tillegg?

8
Egentlig bare en rolex jeg har lyst på, opprinnelig lette jeg etter en day date men landet etterhvert på at jeg jo aldri kom til å bruke den. Så dukket da denne muligheten opp, men det virker som det er litt i overkant i følge de som kan det her inne. Er fornøyd med resten av "samlingen" ellers :)

Med tanke på de leveringstiden Bjerke opplyser om, til de som FÅR LOV til å stå på venteliste, så tror jeg faktisk rundt 150k vil være gjeldene markedspris i lang tid. Gitt at Rolex ikke skrur opp produksjonen til 3 kanskje (av 10 altså)
Takk for svar. Ja det er jo det store spørsmålet, jeg er som tidligere skrevet overhodet ikke ute etter noe fortjeneste, men hvis jeg noen gang skal bytte den i noe annet så er det jo en fordel at jeg ikke har betalt 50 k for mye for den.

Har du sett på Tudor?

8
Nei egentlig ikke, er bare Rolex jeg er interessert i. Ble så hekta til slutt at jeg kjøpte en vintage annonse fra Rolex (ca 60 tallet) som inspirasjon til jeg fikk tak i day daten :)
unnamed.jpg