Spørsmål om pris? Rolex Pepsi

Medlem
23. mars 2017
Innlegg
15
Sted
Drammen
Hei!
Jeg har fått mulighet til å kjøpe den nye gmt 2 Pepsi for ca 150.000 kr. Den retailer for ca 80 har jeg lest meg frem til. God investering eller dårlig?

Setter stor pris på hjelp fra de som kan dette :)
 
Sikkert en god...150 blir vel fort asking price for denne brukt..
 
Hei!
Mulig jeg ordla meg litt feil. Sprøsmålet mitt er om dette er å kaste penger ut av vinduet og heller vente til den dukker opp brukt. Etter å ha lest en del tråder på denne siden ser det ut som klokker blir hyppig byttet :)
 
Sikkert en veeeldig dårlig investering hvis noen tilbyr deg dette uret nå - før noen ur har kommet ut til noen AD'r og ventelistene enda ikke er formalisert.
Tror det er en viss risiko for svindel her, basert på at om noe høres for godt ut til å være sant - så er det nok ofte det.
 
Sikkert en veeeldig dårlig investering hvis noen tilbyr deg dette uret nå - før noen ur har kommet ut til noen AD'r og ventelistene enda ikke er formalisert.
Tror det er en viss risiko for svindel her, basert på at om noe høres for godt ut til å være sant - så er det nok ofte det.
Den er fra forhandler :)
 
Dersom du synes denne klokken er verdt 150 000,- så er det vel bare å slå til. Det kommer an på hvor godt du liker klokken. Kommer du til å kunne selge den videre med fortjeneste? Tvilsomt, men hvem vet. Virker i hvert fall for meg hinsides all fornuft å betale dobbel veil.pris for denne klokken. Den er da ikke SÅ flott.. (smakssak)
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Så AD tilbyr deg klokken for ca 2x retail? Eller er det noen som har tilbudt seg å selge deg sin listeplass?
 
Vent, en forhandler som prøver å selge nytt ur for dobbel pris? :confused:o_O:eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Skal gjerne forklare. Dette er via ett mellomledd, forklaringen er da at jeg må betale mer for å hoppe frem i køen da det visstnok er umulig å få tak i den ellers. Det er 100% sikkert at klokken kommer fra en forhandler, med normal garanti. Skjønner nå at jeg må være litt mer nøyaktig når jeg poster ting her.

Jeg er overhodet ikke interessert i fortjeneste, bakgrunnen for spørsmålet var utelukkende å høre om dere med erfaring med Rolex anså dette som ett greit kjøp eller helt på trynet.
 
Ikke bidra til invistering.
Tåpelig. Hvis AD, hvilken AD er det ?
 
Dobbel pris av butikkpris? At disse klokkene kommer til å bli forsøkt solgt til enorm overpris, grunnet høy etterspørsel, er det ingen tvil om - men ærlig talt da!
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71