Solbrilletråden

Krogh nederst i Karl Johans gate har pleid å ha en del Oakley inne. Eller så er AXR som liggerpå Majorstua ett bra sted for Oakley, siden de bare selger Oakley. Ligger ikke så langt fra Spinn.

Jeg digger solbriller! I dag er det et par aviators fra Prada, som er sykt behagelige. De ville faktisk vært helt perfekte hvis det ikke var noe med glasset som gir et slags regnbueskjær når man ser på iPhone-skjermen.
Jeg tipper det er polariserte glass i dem, ikke verre enn det. Veldig bra til bil og båt, ikke fullt så kult til skjermer på mobiltelefoner, minibanker, enkelte disply i biler mm.

Jeg fikk årets sommerbriller i posten i dag:

IMAG0366.jpg

Har et par M-frames med utslitte Strike glass som må byttes ut. Brukes i hovedsak til sykling, men det hender jeg bruker de til fluefiske også. Noen som kan anbefale nye glass til en ok pris?

Ellers lurer jeg på å kjøpe meg et par Ray-Ban Caravan, ser Otticanet har dem til en grei penge.

Jeg bruker disse som vernebriller på jobb, eBay er egentlig et greit sted å starte søket.

Godt mulig dette er svart på tidligere i tråden, har ikke lest igjennom alt her.. Men er det noen som kan anbefale steder med gode priser og service, og som selger Ray-Ban og/eller Oakley?

Godt mulig dette er svart på tidligere i tråden, har ikke lest igjennom alt her.. Men er det noen som kan anbefale steder med gode priser og service, og som selger Ray-Ban og/eller Oakley?

Krogh optikk på Storo senteret selger begge de nevnte merkene, pleier å være noen hyggelige og søte jenter som jobber der også :) Jeg følte meg i hvert fall godt ivaretatt når jeg var der :p

Krogh nederst i Karl Johan er også flinke og de har godt utvalg på Oakley. Godt utvalg og priser på Oakley har også AXR på Majorstua/Frognerparken

Solbriller kjøpes som kjent bare av produsenter som er spesialisert på briller og solbriller og ikke fra all around designhus som Prada etc.

Gentlemenn bruker etter min noe omstridte mening fortrinnsvis briller med metallramme til dress.

Selv har jeg en soft spot for den amerikanske designeren Oliver Peoples, men dette har kanskje noe å gjøre med at det var gode gamle Pat Bateman sin favoritt:)