- Medlem
- 10. feb. 2012
Krogh nederst i Karl Johans gate har pleid å ha en del Oakley inne. Eller så er AXR som liggerpå Majorstua ett bra sted for Oakley, siden de bare selger Oakley. Ligger ikke så langt fra Spinn.
Jeg tipper det er polariserte glass i dem, ikke verre enn det. Veldig bra til bil og båt, ikke fullt så kult til skjermer på mobiltelefoner, minibanker, enkelte disply i biler mm.Jeg digger solbriller! I dag er det et par aviators fra Prada, som er sykt behagelige. De ville faktisk vært helt perfekte hvis det ikke var noe med glasset som gir et slags regnbueskjær når man ser på iPhone-skjermen.
Har et par M-frames med utslitte Strike glass som må byttes ut. Brukes i hovedsak til sykling, men det hender jeg bruker de til fluefiske også. Noen som kan anbefale nye glass til en ok pris?
Ellers lurer jeg på å kjøpe meg et par Ray-Ban Caravan, ser Otticanet har dem til en grei penge.
PERSOL er vel noe av det bedre man får i både innfatning og glass![]()
Persol er en av de beste solbrillene jeg har hatt![]()
Tror Frogner Optikk har Persol.Er det noen forhandlere av Persol i Oslo? Skulle gjerne har prøvd før jeg kjøpte.
Tror Frogner Optikk har Persol.
Godt mulig dette er svart på tidligere i tråden, har ikke lest igjennom alt her.. Men er det noen som kan anbefale steder med gode priser og service, og som selger Ray-Ban og/eller Oakley?