slipsknuter & litt snakk rundt det :)

S

Slettet bruker 1645

Guest
Jeg bruker den her..
[video=youtube;YA-n2xkYX6s]http://www.youtube.com/watch?v=YA-n2xkYX6s[/video]
hvem bruker du? :D
 
Kjører som oftest four in hand knot. Bruker jeg skjorte med litt cut away, går det i Windsor :)
 
Jeg lot meg på et tidspunkt gladelig indoktrinere av folkene på styleforum.net, siden four-in-hand er mye mindre styrete enn windsor :)
 
Det der må jeg prøve:D.

Har ingen formening om hva jeg knyter i dag. Det går 100% på autopilot.

Var det ikke en Movado han hadde på armen i tillegg?
 
Jeg så mesdt på movadoen ja :p


Jeg bruker en helt klassisk slipsknute. Varierer gjerne mellom to stykker etter snippen på skorten. Vet ikke hva de heter.. :p
 
Full Windsor - aldri enkel.

Har en annen variant som jeg ikke aner navnet på. Resultatet er som full Windsor, men knuten blir litt mindre og den passer bra på de aller tykkeste og bredeste slipsene.
 
n753540460_6436864_3374053.jpg
:D