Hmm, jeg får prøve meg jeg da. I et ydmykt forsøk på å legge en litt rar debatt død.
Om et av ermene på skjorten er 2-5mm større i radius enn motsatt erme skal det et særdeles godt trent øye til for å se forskjellen på disse. Det er for meg, og mange her inne staselig med skjorter og forøvrig dresser som sitter godt på kroppen. Innsving i rygg på dressjakke, såpass støpte manskjetter at man faktisk må ta av manskjettknappene for å ta på seg skjorten osv. Jeg mener det ser bra ut med en korrekt sydd skjorte. Ikke så trang at kondomfaktoren kommer frem, men av en slik art at skjorten er sydd for å fremheve de positive aspektene ved din kropp, fremfor det motsatte. Dette er også hensikten med utvidet manskjett på klokke-ermet. Er det sydd litt ut, fremstår ikke klokken som monstrus-amadeus den andre, snarere vil den fremstå mindre fordi den ikke skaper spenn i skjortestoffet, og fordi den ikke er på knokene. Om det er harry å bekle seg i så måte at proposisjonene passer sammen, så kall meg gjerne prinsens av de britiske øyer.
Min betegnelse på harry er; Å forsøke å fremheve seg selv enten visuelt, gjennom lyd eller handlinger for å fremstå rikere, bedre, flottere, kulere, morsommere osv enn alle andre enn deg selv observerer at du er.
Hvis du er en knakanes folkelig fyr, helt gjennom ryggmargen så klarer jeg ikke å synes du er harry. Om du derimot er innmari folkelig fordi du så opp til en fyr som var det før deg, og ønsker å bli som han, så faller man fort igjennom.
Et annet eksempel, hvis du synesChristian Rignes ser forferdelig flott ut og kjøper de samme klærne når alle vet at du ikke er en slik type overhodet... ja da er du harry.
Sikkert ikke alle som deler denne oppfatningen da harry er et ord med mange knagger festet på seg, men ja. Dere vet hvor jeg står
Knytt slips i vei.