Jeg har to HS, en midi med stempeflyller og en Maxi med vakumfyller. Begge to fungerer helt fint for meg, og passer hånden min godt. Men jeg har hørt det er litt ymse med Visconti, selv med de dyreste modellene er ikke kvalitetssikringen helt god sies det. Jeg har vært veldig heldig med alle tre (jeg har også en Van Gogh), og er veldig glad i merket.Husker det salget, selv om jeg tror jeg bare gikk på én smell der. Har bare én Homo Sapiens, men den funker ikke helt bra. Hvordan er din? Du trenger vel en eller flere S.T. Dupont! Det er vel kongen av fyllepenner; tror jeg har 3-4 av dem. Lekre, og kun én som brakk eller noe.
Dupont står på lista over de jeg ser litt etter, samt en Mont Blanc og en Sailor, og kanskje en av de store Pelikanene, men jeg prøver å begrense meg, ser det blir fort alt for mye og jeg har allerede favoritter blandt de jeg har så en del av de jeg i utgangspunktet er glade i allikevel ikke blir brukt. Vi får se, jeg er rimelig sikker på at siste penn ikke er kjøpt likevel..