Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Foret vintersko, noen som har tips til hvilke? Har to par Red Wing (ice cutter og sawmill) fra før av å vil prøve noe annet. Ser ut som utvalget er snevert så lenge jeg vil ha med for, noen tips?
 
Foret vintersko, noen som har tips til hvilke? Har to par Red Wing (ice cutter og sawmill) fra før av å vil prøve noe annet. Ser ut som utvalget er snevert så lenge jeg vil ha med for, noen tips?

Loake Wolf?

Loake-1880-Wolf-Mahogany-Grain-1_900x.jpg
 
1606160216235.png


Foret vintersko, noen som har tips til hvilke? Har to par Red Wing (ice cutter og sawmill) fra før av å vil prøve noe annet. Ser ut som utvalget er snevert så lenge jeg vil ha med for, noen tips?
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson og Humla
Disse fra Skoak er også fine men er utsolgt desverre


1606160403263.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Holder det ikke med varme sokker @Humla ?

Tenker at det kan være for varmt og sitte 8 timer på kontor i fur-lined boots.

Dagestad selger fine fra Scott Nichols

Absolutt for varmt til å sitte inne med, derfor velger jeg andre sko når det er tilfelle. Men jeg ønsker ett par sko som er skikkelig varme i iskald kulde over lengre tid. Varme sokker er jo selvfølgelig mulig, men det blir ikke flere sko av det ;)

Takk for tips!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kochegar47
Noen som vet om Carmina har inkludert norsk mva i prisene på nettbutikken sin? Ser de har prisene i nok nå.
 
Hei!
Noen her inne som har prøvd skoene fra svenske Morjas? Rimelig priset og tilsynelatende av god kvalitet. De får gode skussmål av svenske Andreas Weinås og Fredrik af Klercker, dog er jeg usikker på om disse blir sponset av Morjas. De har mye fint i hvert fall, og har nå også begynt å lage Opera Pumps.
For de som vil titte litt:
 
Hei!
Noen her inne som har prøvd skoene fra svenske Morjas? Rimelig priset og tilsynelatende av god kvalitet. De får gode skussmål av svenske Andreas Weinås og Fredrik af Klercker, dog er jeg usikker på om disse blir sponset av Morjas. De har mye fint i hvert fall, og har nå også begynt å lage Opera Pumps.
For de som vil titte litt:

Weinås er i alle fall sponset. Ikke prøvd de selv, men antar de er ca. samme kvalitet som Myrqvist som jeg er godt fornøyd med til prisen.
 
Var ute i -13 grader forleden dag og fikk virkelig kjenne på kulda. (Ventet en time utendørs på montør som hadde nøkkel inn dit vi skulle.)
Stiller meg med @Humla og leter etter fôra sko. Klarer ikke å finne de nydelige Chenney Pennine III på nett. Noen andre forslag i den sjangeren?