- Medlem
- 12. sep. 2013
Loake Aldwych (innenfor budsjett) eller Crockett & Jones Connaught (litt over budsjett). Komfort mtp. løperkne skal jeg ikke uttale meg om, men mener begge kan fås med rubbersole om det hjelper.
www.skoaktiebolaget.com
Sykt behagelig sko!New in! Drakes Crosby Moc-Toe.
Vis vedlegg 229670
Har ikke fått prøvd dem over tid enda, men førsteinntrykket er veldig bra!Sykt behagelig sko!
Jeg kjøpte noen par Pisgah. Liker dem godt og de er bunnsolide. Litt tykke og den tunge metalldingsen i hver ende gjør at det kanskje ikke er for alle? Må bare kjøpe mange nok så frakt per par går nedHiver meg på tipssporet: Hvor kjøper folk lisser, spesielt til boots? Synes "flat waxed"-lissene til Red Wing som kommer med Beckman og Blacksmith ryker utrolig fort. Reddit-mafiaen sverger til Pisgah Range og Guarded Goods, men førstnevnte tar 13USD i frakt for et par lisser til 10 bucks, og det gidder jeg ikke.![]()
Vil tro skomaker Dagestad har et godt utvalg. Hør med deHiver meg på tipssporet: Hvor kjøper folk lisser, spesielt til boots? Synes "flat waxed"-lissene til Red Wing som kommer med Beckman og Blacksmith ryker utrolig fort. Reddit-mafiaen sverger til Pisgah Range og Guarded Goods, men førstnevnte tar 13USD i frakt for et par lisser til 10 bucks, og det gidder jeg ikke.![]()
Det viktigste er nok å kunne rotere mellom to ( eller flere). Bruker du samme par dag inn dag ut blir det ikke bra uansett hva du velger.Eg har nyleg byrja i ein "suit-job", og skal gå med svarte pensko kvar dag dei neste åra. Eg er nokså bestemt på at eg vil ha plaine, svarte oxfords.
Tennis?Noen som har tips hvor jeg kan kjøpe skotrær i Bergen? Jeg trenger ett par til dama. @lobergen har du muligens tips?![]()
Tennis?
Noen som har tips hvor jeg kan kjøpe skotrær i Bergen? Jeg trenger ett par til dama. @lobergen har du muligens tips?![]()