Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Vis vedlegg 16189 Disse fra Loake har jeg nå gått inn. Syns ikke de er helt på høyde med Crockett & Jones. God, men C&J er bedre.

Er det Loake Wharfsdale (eller hva modellen heter, husker ikke i farten)? Jeg bestilte i hvert fall et par Wharfsdale fra pediwear i fjor, men de var latterlige store i størrelsen så gikk rett ut på finn

Er det Loake Wharfsdale (eller hva modellen heter, husker ikke i farten)? Jeg bestilte i hvert fall et par Wharfsdale fra pediwear i fjor, men de var latterlige store i størrelsen så gikk rett ut på finn

Nei, det er Burford. Størrelsen var helt ok.

Første oslovinter, tenker Red Wing Iron Ranger påklaska vibramsåle og plass til ullsokker. Nok?
Tilsvarende ting har fungert bra i Bergen bortsett fra at alt saltet kan ta knekken på læret i sålen, men folk sier at det blir minusgrader her og greier, hæ?

Første oslovinter, tenker Red Wing Iron Ranger påklaska vibramsåle og plass til ullsokker. Nok?
Tilsvarende ting har fungert bra i Bergen bortsett fra at alt saltet kan ta knekken på læret i sålen, men folk sier at det blir minusgrader her og greier, hæ?
Det er bare å forberede seg på 20 minusgrader, fullt kaos i trafikken når den første meteren med snø kommer og ikke minst isbjørner i gatene.
Du må nok ha et par Sorel for å overleve vinteren i tigerstaden!

(#ironi)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Må jeg vise meg offentlig i slike svømmeføtter sitter jeg heller inne.
Men takk. Stikker på Dagestad og bestiller tenker jeg.

Britiske nisjeforretninger vil være et godt utgangspunkt. I Oslo vil jeg tro Grændsens skotøimagazin har noe utvalg.

Slenger meg litt på i etterkant her, men +2 på R.M Williams. Knallsko! Ser at Loake Chelsea nevnes. Loake Chatsworth er den "nordiske" utgaven av Chelsea. Litt røffere såle og mønster under. Brukte de med ullsåler i hele fjor vinter, fungerte utmerket! :) Komfortmessig svært lik RM, og et par k rimeligere.

Testet Loaks og Williams i dag. Loaks hadde dårligere passform på min fot så det ble australske sko denne gang
I morgen blir det impregnering!