Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Om Meermin og leveringstid:
Fikk epost i dag, hadde helt glemt å ha bestilt disse skoene.

Skoene ble bestilt 1. November, forespeilet maximum 20 dager før sending. Fasiten er altså 74 dager.
På den tiden fikk jeg tid til å purre et par ganger uten å noen gang få skikkelige svar.

Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå, mistet litt lysten på hele selskapet etter den kundeservicen. Hva sier dere som har fått skoene, kan kvaliteten forsvare pris og kundeservice?

Skrev jo om mine problemer litt tidligere. Jeg bestiller nok ikke mer derfra. Kjøp Loake i stedet.
 
Jeg bestilte meg et par Loake Jack suede fra Herringshoes i går ettermiddag. Kom på døra nå nettopp. Upåklagelig service, shipping og førsteintrykket oser av kvalitet. Veldig fin gest av de å slenge med et pent skohorn i tillegg.
 
Noen som kan uttale seg om det Franske merket LodinG?

Syns ikke GW-såle til 180EUR var så dårlig. Skjønner at de ikke er på høyde med Lobb og Church's, men håpet kanskje de kan sammenlignes med det Britiske midt-segmentet (Herring, Barker, Loake, osv).

Skal en tur til Frankrike neste uke og vurderer kjøp.
 
Noen som kan uttale seg om det Franske merket LodinG?

Syns ikke GW-såle til 180EUR var så dårlig. Skjønner at de ikke er på høyde med Lobb og Church's, men håpet kanskje de kan sammenlignes med det Britiske midt-segmentet (Herring, Barker, Loake, osv).

Skal en tur til Frankrike neste uke og vurderer kjøp.

Kanskje @lobergen kan svare?
 
Var en tur innom Skomaker Dagestad idag for å kjøpe ett var støvler.. Endte opp med disse istedenfor:)
Gaziano & Girling Sinatra i Rioja Hatch Grain. Takk til @stefanravnanger for utmerket service!
IMG_8317.JPG
 
Var ute etter et par hverdagssko så dro en tur innom salget til Dagestad i dag, men lite i min størrelse.
Dro derfor videre til Agnar Hagen og endte opp med Loyd Valdes Gore-tek.
ev9DSI6.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Golfballen