Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Double-monks har vært "inn" i mange år nå, så ville kanskje sett på noe som er litt mer klassisk hvis jeg skulle ha noen nye sko (kvalitetssko).

Double-monks har alltid vært en klassiker.
Jeg har fortsatt mine John Lobb William kjøpt i 1990.

Redigert:
Double-monks har alltid vært en klassiker.
Jeg har fortsatt mine John Lobb William kjøpt i 1990.

Klassiker og "inn" er to forskjellige ting.
Forstår du hva jeg mener eller var du bare litt kverulant?:) Det er forskjell på DM fra John Lobb/A.S/EG osv, fremfor f.eks Magnanni i alle forskjellige skinntyper, eller når alle har noe fordi det er inn.

Ser du flest full brouges, eller DM?
Begge er vel klassiske, men den ene har vært mer populær enn den andre de siste årene...?

Kult å ha såpass gamle John Lobb!

Jeg ser fortsatt ingen kverulering fra min side i forrige innlegg men vil nok unngå å quote deg fra nå av.

Jeg forstod utmerket hva du skrev og var ikke uenig men forbeholder meg retten til å mene at selv om det har vært en hype rundt double monks den siste tiden er det fortsatt en klassiker.

@lobergen ikke meningen å virke krass/ufin. En stressende fredag, gikk litt fort her.
Bare gode hensikter fra min side, men fremstod ikke slik i siste innlegg.

Redigert av en moderator:
Måtte google hva faen double monk straps er for noe, og innser at jeg har ett par.

For å feire at dere ble venner igjen så skal jeg ta på meg mine på GTG i kveld.

Noen som har tasselloafers fra Meermin og som kan si noe om hvordan kvaliteten er? Tenker fortrinnsvis på denne. Vil jeg være bedre tjent med å gå for en semsket modell? Eventuelt om noen har erfaringer med Ron-lesten.

Church, Carmina, santoni, Edward Green, bontoni og RM Williams på höyer egertorget. :cool:

image_zps2b0b5219.jpg

Kom nettopp hjem fra Mallorca, og til tross for at jeg vet at det er Carmina sitt hjemmested, var det ikke tid eller penger til kjøp nå. Men det jeg lurer på er, når er det salg der? For jeg skal def. tilbake, høyst sannsynlig neste høst:)

Etter å ha lusket litt for lenge i denne tråden fikk jeg i går et par med Blüchers fra Meermin i posten. Så langt veldig fornøyd, både med skoene og handelen med Meermin.

Trunk show Gaziano & Girling

For interesserte så kommer Tony Gaziano fra Gaziano & Girling til Skomaker Dagestad i morgen og torsdag. Onsdag 10-18, torsdag 10-16.
1412104406105