Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Jeg er litt usikker på om mine Lureaux Sand Blossom kan beskrives som styggkule eller bare stygge, men samme det. Jeg elsker de uansett.
080219_lureaux_0701-min.jpg

Om jeg har matchende belte også? Aber natürlich.

Disse er på vei til meg nå. Hørt mye bra om R.m, så blir spennede å prøve de på. Noen med erfaringer?
Screenshot_20210207_121002_com.android.chrome.jpg

Redigert:
Veldig fornøyd med å ha kjøpt disse fôra skoene fra Cheaney. Deilig passform(bred modell) og svært lekker skinn. Er meldt noen dager med heftig kulde til uka så da skal vi se om de holder varmen godt. Noe jeg virkelig tror de gjør. Er -8 i dag og merker at de er i overkant varme :LOL:
8A90603C-DFBD-4F81-A01C-D86DADBAD6CC.jpeg

Noen som har en favoritt ressurs når det gjelder vedlikehold av sko?

Fine ting, men deres "standard" gummisåle sklir ned noe enormt. Ser ut som din har skinnsåle, men
hvis den har gummisåle må ikke finne på å gå med den på snø eller noe annet som muligens muligens
kan være glatt. (Tror det har vært nevnt ovenfor i denne tråden.)

Disse er på vei til meg nå. Hørt mye bra om R.m, så blir spennede å prøve de på. Noen med erfaringer?Vis vedlegg 233308

Fine ting, men deres "standard" gummisåle sklir ned noe enormt. Ser ut som din har skinnsåle, men
hvis den har gummisåle må ikke finne på å gå med den på snø eller noe annet som muligens muligens
kan være glatt. (Tror det har vært nevnt ovenfor i denne tråden.)

Og en dag eller to etterpå brukte jeg mine R.M. Williams da jeg kun skulle gå en meget kort tur.
Utrolig solid fall på fortauet; knall på ryggen og rumpa. R.M. Williams er livsfarlig på snø!

Hei dere! Jeg er på utkikk etter tennissko, og lurte på om noen her inne har gode sko å anbefale? Jeg er helt nybegynner så har ikke så store krav, men de bør være gode å ha på og spille med og fortrinnsvis være hvite

Hei dere! Jeg er på utkikk etter tennissko, og lurte på om noen her inne har gode sko å anbefale? Jeg er helt nybegynner så har ikke så store krav, men de bør være gode å ha på og spille med og fortrinnsvis være hvite

Jeg er generelt fan av Nike.https://www.nike.com/no/t/nikecourt-air-zoom-vapor-knit-tennissko-hard-court-VMNZtd/AR0496-111

Ser bra ut og leverer varene.

Herlig at så mange har erfaringer med Timberland sin frå før. Sålen skal testes, slik "vinter" som de siste dager kan jo ikkje kalles vinter.

Til dere som har hatt de 10-12 år. Hvordan holder de seg? Har dere behandlet de fortløpende?
Desse har fått mye fottid denne vinteren. I kald stabil vinter har de levert meget bra. Ingen kalde føtter, ingen sure miner... Anbefales absolutt!

Kjører en bestilling på følgende modell fra Alden.
Full brogue boot i color 8 cordovan, barrie lest og commando såle. Denne sålen er ganske nett og pen, samtidig som den tåler mye. Godt egnet for høst/vinter i Norge, men støvelen kan brukes hele året.

Send meg en melding hvis du er interessert. Prisen blir med dagens kurs 9450 kroner.
IMG_20210305_110843_002.jpg
IMG_20210305_110843_003.jpg