Vis vedlegg 232079
Paraboot Michael - de mest styggkule skoene jeg har
Glad for å høre beskrivelsen din! Kan ikke fordra dem, men liker dem likevel. Da har Paraboot sannsynligvis gjort noe riktig...
Vis vedlegg 232079
Helt enig! Har 2 par selv i bruk nå. Litt små i størrelsen, noe jeg lærte på den harde måten.Vis vedlegg 232079
Noen som har en favoritt ressurs når det gjelder vedlikehold av sko?
Veldig fornøyd med deres chelsea boots! Har to par, og er de beste chelseane jeg har prøvd i hvert fall.Disse er på vei til meg nå. Hørt mye bra om R.m, så blir spennede å prøve de på. Noen med erfaringer?Vis vedlegg 233308
Disse er på vei til meg nå. Hørt mye bra om R.m, så blir spennede å prøve de på. Noen med erfaringer?Vis vedlegg 233308
Fine ting, men deres "standard" gummisåle sklir ned noe enormt. Ser ut som din har skinnsåle, men
hvis den har gummisåle må ikke finne på å gå med den på snø eller noe annet som muligens muligens
kan være glatt. (Tror det har vært nevnt ovenfor i denne tråden.)
Hei dere! Jeg er på utkikk etter tennissko, og lurte på om noen her inne har gode sko å anbefale? Jeg er helt nybegynner så har ikke så store krav, men de bør være gode å ha på og spille med og fortrinnsvis være hvite
Desse har fått mye fottid denne vinteren. I kald stabil vinter har de levert meget bra. Ingen kalde føtter, ingen sure miner... Anbefales absolutt!Herlig at så mange har erfaringer med Timberland sin frå før. Sålen skal testes, slik "vinter" som de siste dager kan jo ikkje kalles vinter.
Til dere som har hatt de 10-12 år. Hvordan holder de seg? Har dere behandlet de fortløpende?