Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Jeg kjøpte for et års tid siden et par Allen Edmonds Dalton støvler. Er veldig fornøyd med dem - de er av høy kvalitet, de er behagelige og de er meget pene.

Når de en gang blir utslitt kan de sendes tilbake til AE som bytter såle, innersåle etc. så de blir nesten som nye igjen.

De er litt spesielle ift. passform, så det er nok greit å prøve dem før man kjøper dem. Jeg tror dessverre ikke de selges utenfor USA, så man må evt. kjøpe dem når man er der.

allenedmonds_shoes_dalton_walnut_l.jpg

Bestilte akkurat et par bluchers fra meermin. Spennende å se om jeg treffer på størrelsen. Fint at de heller ikke ber om betaling før ordren er sendt, i motsetning til endel andre nettsjapper. :)

Hei! Er på jakt etter et par monkstraps i brunt gjerne patinert/distressed lær. Gjør ingenting om de er "røffe" og ikke for spiss tupp da jeg vil bruke dem til jeans. De trenger heller ikke være veldig dyre da her er en fattig student:) Noen som har forslag?

Jeg ville gått for / kommer til å gå for brune monkstraps fra MEERMIN - Home .
Tror ikke de har distressed leather da.

Har to par der ifra som jeg er meget fornøyd med!

Hei! :)

Hijacker denne litt, mye av det samme som olando, bare chelsea boots. Ikke for spiss tupp, ikke veldig dyre, da jeg og er student :p Enten svart eller brunt. De skal brukes til våren/sommeren/høsten

Takk for hjelpen!

Ser Meermin får gode skussmål. Jeg har to par Loake 1880 fra før, men vurderer å prøve noe herfra. Prisene er oppgitt med MVA, men kutter de denne når de sender til Norge?

Edit: Beklager nok en MVA-diskusjon på forumet :)

Redigert:
Ser Meermin får gode skussmål. Jeg har to par Loake 1880 fra før, men vurderer å prøve noe herfra. Prisene er oppgitt med MVA, men kutter de denne når de sender til Norge?

Edit: Beklager nok en MVA-diskusjon på forumet :)

Haha, en litt annen MVA-diskusjon da. Ja de kutter den når du velger at den skal sendes til Norge.