Det er sannsynligvis riktig. Sammen med tversoversløyfe, stokk og genservest.![]()
Han treffer på alt med unntak av stokk, men hatt gjelder muligens som kompensasjon.
Det er sannsynligvis riktig. Sammen med tversoversløyfe, stokk og genservest.![]()
Jeg har opplevd problemer med en klokke en gang som følge av temperaturer!
Det var min kjære T-Touch. Den var med på vinterferie. Det var kaldt, og vi hadde ikke termometer på hytten vi bodde på. Vinduet på rommet var åpent om natten når vi sov. Derfor la jeg klokken i vinduskarmen når vi skulle sove! Hvor kaldt det var fikk jeg ikke sett, viserne var temmelig usynkronisert da jeg plukket opp klokken om morgenen! Dermed glemte jeg alt om temperatur! Når viserne gikk normalt hadde klokken fått tilbake sin "arbeidstemperatur". Dette ble vel litt off-topic ettersom det var en quartz-klokke! Mekanisk svikter ikke!
8
Kult, men du hendelse for en løk av en eier![]()
Når jeg hadde Omega ploprof så dunket den i dørkarmer rett som det var, sjekket alltid dørkarmen etterpå...Gikk sjeldent bra med den. Fra 50cm høyde lagde den også et duganes hakk i en vaskemaskinVar aldri begymret for klokken
Når jeg hadde Omega ploprof så dunket den i dørkarmer rett som det var, sjekket alltid dørkarmen etterpå...Gikk sjeldent bra med den. Fra 50cm høyde lagde den også et duganes hakk i en vaskemaskinVar aldri begymret for klokken
Jobber i som brannmann og både min gamle Seamaster og min nåværende Sea-Dweller har titt og ofte vært ute i hardt vær. Eksempelvis røykdykking i høye temperaturer og påfølgende store tempreatursvigninger når vi går ut i 10 minus etterpå. Aldri ført til noen problemer selv om jeg i mitt stille sinn ofte tenker at SKX`en ville vært å foretrekke. Sånn i tilfelleMen! Alt kan fikses. Og sjarmen med å ha en klokke i en livsalder som de jo er bygd for, er jo at den får være med i tykt og tynt for å skape litt sjel
![]()