Sinn Spezialuhren

Ta en titt her: :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Stilig!
Der ser sitter markørene på ringen. Hmmm... Jeg har blitt feilinformert der! Fint å kunne lære noe nytt av og til. (Det hender jo at også jeg.... Du vet...)

Jeg var klar over at urverket trykkes ut. Det hadde skapt en del utfordringer for urmakeren da jeg hadde den på service. Han hadde slitt med å få tak i pakning til baklokket, men fikk brukt den gamle. Noen utfordringer med litt gamle (odde?) merker.
Det var forresten ikke urmakeren som snakket om at markørene satt på glasset. Det var en annen klokkekyndig kollega. (Så da har også han tatt feil...) Uansett så går viserne under og det er jo det kule.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Sinn-2012.jpg


Må si jeg likte denne modellen svært godt! Noen som har hatt denne her på TS?
Hittade denna posten lite sent kanske... men japp, har haft en några år nu och är väldigt nöjd. Klanderfri kvalitet och bra känsla i både tryckknappar och krona. Rekommenderas.
 
  • Liker
Reaksjoner: Stunna og Oddemann
Stilig!
Der ser sitter markørene på ringen. Hmmm... Jeg har blitt feilinformert der! Fint å kunne lære noe nytt av og til. (Det hender jo at også jeg.... Du vet...)

Jeg var klar over at urverket trykkes ut. Det hadde skapt en del utfordringer for urmakeren da jeg hadde den på service. Han hadde slitt med å få tak i pakning til baklokket, men fikk brukt den gamle. Noen utfordringer med litt gamle (odde?) merker.
Det var forresten ikke urmakeren som snakket om at markørene satt på glasset. Det var en annen klokkekyndig kollega. (Så da har også han tatt feil...) Uansett så går viserne under og det er jo det kule.

8


Ja, man lærer så lenge man lever. Uansett, den kule effekten er der. Kos deg med klokka.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har alltid hatt lyst på en U1 men den er alt for stor synes jeg, U50 derimot skal testes live! Lukter kjøp lang vei av det her :)