Sinn Spezialuhren

32D095C0-2A37-47EF-A7E6-0DCCEA1708CE.jpeg

denne er også rett så fin
 
Oslo Ur hadde noen få 104 inne for 1,5mnd siden. Men litt avslag- da de ikke lenger skulle ha Sinn i butikk. Men de bestiller- på bestilling, om man foretrekker norsk reklamasjonsrett.
Slo til på tilbudet, og hadde en veldig hyggelig handel der i hvert fall.

hvem er Sinn AD her i landet?

Du kan prøve Oslo ur service, men forrige gang jeg var innom sa de at de skulle slutte med nye ur.
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsHa og Stonefly
Fornuftig valg
den var ikke helt lett å finne.
det lå vel en på Finn en gang i fjor mener jeg å huske
Aldri sett dem på Finn... Det hender dem dukker opp på chrono24. Well, det er en av alt for mange klokker jeg MÅ ha :) Fortsett med bilder!
 
Hei :)

Skulle hatt service på min 556i med eta 2824 urverk. Har dere noe verksted å anbefale eller sender dere klokkene deres til Sinn for service. Bor på Lillehammer å det er ingen urmakere her i byen.
 
Skulle hatt service på min 556i med eta 2824 urverk. Har dere noe verksted å anbefale eller sender dere klokkene deres til Sinn for service. Bor på Lillehammer å det er ingen urmakere her i byen.

-En hvilken som helst urmaker kan gjøre det som gjøres må med et ETA 2824, og 556 har heller ingen spesielle saker som krever at urmakeren har spesialkompetanse eller -verktøy.

Jeg skal ikke driste meg på noen anbefalinger (jeg er veldig fornøyd med Nelvik i Ålesund, det er ikke det!) - men du er så heldig å ha et ur alle og enhver med urmakerkompetanse kan jobbe på!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
-En hvilken som helst urmaker kan gjøre det som gjøres må med et ETA 2824, og 556 har heller ingen spesielle saker som krever at urmakeren har spesialkompetanse eller -verktøy.

Jeg skal ikke driste meg på noen anbefalinger (jeg er veldig fornøyd med Nelvik i Ålesund, det er ikke det!) - men du er så heldig å ha et ur alle og enhver med urmakerkompetanse kan jobbe på!

Det jeg regnet med egentlig. Tenkte å levere den inn til en urmaker på hamar, men de er stengt atm grunnet brann tidligere i vinter.
Alternativet her i byen er å levere den inn til bjørklund, så blir den sendt inn til verkstedet dems.
 
Det jeg regnet med egentlig. Tenkte å levere den inn til en urmaker på hamar, men de er stengt atm grunnet brann tidligere i vinter.
Alternativet her i byen er å levere den inn til bjørklund, så blir den sendt inn til verkstedet dems.
Jeg fikk tips om «Ur og sånn» på Hamar i en annen tråd. Har ikke tatt kontakt med de enda, men i følge facebooksiden er de operative nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Syvers