Jeah!
Fikk mail fra Sinn idag som kunne fortelle meg at min custom UX er ferdig, og blir sendt ila uka![]()
Gleder meg til å se pics!
Jeah!
Fikk mail fra Sinn idag som kunne fortelle meg at min custom UX er ferdig, og blir sendt ila uka![]()
Gleder meg til å se pics!
Takk for det. Det kommer nok et bilde her og der i dagens skal du se![]()
Som Sinn-fan er jeg veldig spent på dette. Mulighet for noen smådrypp på hva det er du har bestilt?
Ikke noen hemmelighet det. Scroller man tilbake finner man fasiten. For å være medgjørlig så er det snakk om en fully Tegimented klokke/clasp uten outer AR coating.
Lurer svært mye på hvor mye en Sinn U1 og U2, og eventuelt Sinn 103 classic koster ferdig fortollet til Norge? Setter pris på svar!![]()
U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.
Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:
U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-
U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.
Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:
U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-
"Pain is temporary, glory is forever!"Komfort er oppskrytt når det ser så bra ut!
![]()
MR: kanskje dumt spørsmål men burde ikke brukt lær være komfortabelt? Eller trår tiden inn her og det stivner opp