Sinn Spezialuhren

Som Sinn-fan er jeg veldig spent på dette. Mulighet for noen smådrypp på hva det er du har bestilt?

Ikke noen hemmelighet det. Scroller man tilbake finner man fasiten. For å være medgjørlig så er det snakk om en fully Tegimented klokke/clasp uten outer AR coating.

Ikke noen hemmelighet det. Scroller man tilbake finner man fasiten. For å være medgjørlig så er det snakk om en fully Tegimented klokke/clasp uten outer AR coating.

Måtte scrolle meg bakover for å se om jeg fant det, men fant det ikke. Mulig jeg har oversett det. Uansett - gratulerer. Gleder meg til å se bilder. :)

Lurer svært mye på hvor mye en Sinn U1 og U2, og eventuelt Sinn 103 classic koster ferdig fortollet til Norge? Setter pris på svar! :D

Lurer svært mye på hvor mye en Sinn U1 og U2, og eventuelt Sinn 103 classic koster ferdig fortollet til Norge? Setter pris på svar! :D

U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.

Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:

U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-

U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.

Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:

U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-

Tusen takk for svar! :D

Sinn-2012.jpg

Må si jeg likte denne modellen svært godt! Noen som har hatt denne her på TS?

• Liker
Reaksjoner: Trifide
Den er nydelig. Limitert i 500 utgaver (se første post i tråden). Den er splitter ny, og vet ikke om den er tilgjengelig enda. Kanskje er den allerede solgt ut på pre-order?

856 UTC

Fikk nylig levert en såkalt "Ammo strap" jeg hadde kjøpt på bukta en sen aften. Reima er
laget av en 60+ år gammel magasintaske, og det merkes.... Her er komforen satt i andre
rekke:p

IMG_7902.jpg

IMG_7857.jpg

IMG_7892.jpg

IMG_7893.jpg

• Liker
Reaksjoner: Trifide