Sigarer og lightere

IMG_7893.jpeg

Må absolutt gå til anskaffelse av skikkelig humidor. Selv om zip-lock pose med fuktighetsregulerende elementer fungerer føler jeg at noe av opplevelsen går tapt. Om noen har noen forslag til en god første humidor så del gjerne :)

Mye spennende er det uansett!
IMG_2665.jpeg
IMG_2666.jpeg

Må absolutt gå til anskaffelse av skikkelig humidor. Selv om zip-lock pose med fuktighetsregulerende elementer fungerer føler jeg at noe av opplevelsen går tapt. Om noen har noen forslag til en god første humidor så del gjerne :)

Mye spennende er det uansett! Vis vedlegg 406963Vis vedlegg 406964
Bare å rådføre seg med Sol Cigar eller Augusto cigars. Avhenger av størrelse og omfang. Du blir nok fornøyd 😊

Mye spennende er det uansett! Vis vedlegg 406963Vis vedlegg 406964

Jeg har startet med denne og vil si at det er en god start:

Men galskapen baller jo på seg så nå må jeg få tak i noe større snart 🤷🏻‍♂️

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
husker jeg som pjokk🚬 👶🍼var innom fancy sigar/tobakksforretning i eller rundt tollbugata/oslo. blant annet ble jeg fjetra av en dunhill-pipe med avtagbar miniparaply av massivt gull som var montert over pipehodet :ROFLMAO: - tror den kostet 25k. hva het den butikken, mon?

husker jeg som pjokk🚬 👶🍼var innom fancy sigar/tobakksforretning i eller rundt tollbugata/oslo. blant annet ble jeg fjetra av en dunhill-pipe med avtagbar miniparaply av massivt gull som var montert over pipehodet :ROFLMAO: - tror den kostet 25k. hva het den butikken, mon?
Augusto ligger ivertfall i Tollbugata nå idag, vet ikke om de alltid har vært der. De startet i 1998, så spørs når du var "pjokk" da 😊

• Haha
Reaksjoner: holmby