slett ingen utskeielse, men en hverdagsglede!
slett ingen utskeielse, men en hverdagsglede!
lag din egen lounge hjemme, og inviter et par mednytereMed røykeloven osv, hvor røyker man egentlig sigar om vinteren i Oslo?! Kaldt både på uteserveringer og ute på balkonger. Savner en skikkelig cigar lounge…
Himkok og jekyll er vel de beste alternativene… Men det blir fortsatt for kaldt for meg, så enig med deg, det er trist at det ikke finnes en loungeMed røykeloven osv, hvor røyker man egentlig sigar om vinteren i Oslo?! Kaldt både på uteserveringer og ute på balkonger. Savner en skikkelig cigar lounge…
Ender alltid på Jekyll’s (også i skrivende stundlag din egen lounge hjemme, og inviter et par mednytere![]()
Jeg handler primært hos Sol Cigar. Hender jeg er innom Augusto i Oslo også, men Sol har som regel alt jeg skal ha og litt til.For de som liker sigarer fra Davidoff -> Hvor kjøper dere dem i Norge? Det er noe fascinerende stabilt med sigarer fra Davidoff når det gjelder konsistent produksjon og kvalitet på hver eneste sigar med tanke på trekk og hvordan de "brenner" helt jevnt uten styr underveis.![]()
Takk. Får svinge innom neste gang jeg besøker tidligere Kristiania.Jeg handler primært hos Sol Cigar. Hender jeg er innom Augusto i Oslo også, men Sol har som regel alt jeg skal ha og litt til.
Du har kanskje vært der før? Hvis ikke, så tror jeg du vil bli svært fornøyd. De gir også veldig gode anbefalinger basert på dine preferanser. Jeg fikk to åpenbaringer da jeg fikk en tung og en lett sigar i anbefaling - en til skotsk whisky og en som de anbefalte å drikke eplemost til. Begge gav nye dimensjoner jeg aldri ville oppdaget på samme måte på egen hånd. Særlig ikke den med eplemost.Takk. Får svinge innom neste gang jeg besøker tidligere Kristiania.
Kun vært innom Sol Cigar et par ganger, men ikke brukt kunnskapen til betjeningen. Skal gjøre det neste gang.Du har kanskje vært der før? Hvis ikke, så tror jeg du vil bli svært fornøyd. De gir også veldig gode anbefalinger basert på dine preferanser. Jeg fikk to åpenbaringer da jeg fikk en tung og en lett sigar i anbefaling - en til skotsk whisky og en som de anbefalte å drikke eplemost til. Begge gav nye dimensjoner jeg aldri ville oppdaget på samme måte på egen hånd. Særlig ikke den med eplemost.
Med røykeloven osv, hvor røyker man egentlig sigar om vinteren i Oslo?! Kaldt både på uteserveringer og ute på balkonger. Savner en skikkelig cigar lounge…