Bare å rådføre seg med Sol Cigar eller Augusto cigars. Avhenger av størrelse og omfang. Du blir nok fornøydMå absolutt gå til anskaffelse av skikkelig humidor. Selv om zip-lock pose med fuktighetsregulerende elementer fungerer føler jeg at noe av opplevelsen går tapt. Om noen har noen forslag til en god første humidor så del gjerne
Mye spennende er det uansett! Vis vedlegg 406963Vis vedlegg 406964
Må absolutt gå til anskaffelse av skikkelig humidor. Selv om zip-lock pose med fuktighetsregulerende elementer fungerer føler jeg at noe av opplevelsen går tapt. Om noen har noen forslag til en god første humidor så del gjerne![]()
Mye spennende er det uansett! Vis vedlegg 406963Vis vedlegg 406964
Augusto ligger ivertfall i Tollbugata nå idag, vet ikke om de alltid har vært der. De startet i 1998, så spørs når du var "pjokk" dahusker jeg som pjokk![]()
var innom fancy sigar/tobakksforretning i eller rundt tollbugata/oslo. blant annet ble jeg fjetra av en dunhill-pipe med avtagbar miniparaply av massivt gull som var montert over pipehodet
- tror den kostet 25k. hva het den butikken, mon?
pjokk-epoken var for mer enn 35 år sidenAugusto ligger ivertfall i Tollbugata nå idag, vet ikke om de alltid har vært der. De startet i 1998, så spørs når du var "pjokk" da![]()