MrFinale
Støttemedlem
Gå for kortreist og custom fra @Olando. Latterlig god kvalitet på de remmene jeg har kjøpt av han.Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
On topic: Det hadde vært hyggelig om dere postet bilder av deres Helson men skinnreim her. Gjerne med info om hvor reima er kjøpt.
Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
On topic: Det hadde vært hyggelig om dere postet bilder av deres Helson men skinnreim her. Gjerne med info om hvor reima er kjøpt.
Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
Det på tide av Helson-tråden får litt kjærlighet igjen.
Ikke dagens bilde, men fra et par dager siden.
Ny rem og nyvasket og med tilbakestilt kobber. Nå kan sol og saltvann gjøre sitt.
![]()
Nydelig! Hvor er reimen fra?![]()
Klar for sommeren med ny og sommerlig reim. Grei kvalitet for 170 spenn. Hadde en bronse-buckle liggende.
![]()
![]()
Så bra ut den remmen der. Hvor er den fra?![]()