Ja! Perfekt samling.Jeg skal kose meg i jula og ser vel dette litt an da. Har tidligere angret på salg av ur, har både 116610 LN og LV og en 116620 sammen med Seadwelleren. Beholde alle fire med andre ord?
Tror ikke du finner en oversikt over hvor mange i hver serie, imidlertid vet vi at SeaDweller har hatt små serier, særlig i tidlige dager når 1665 var alternativet. Disse solgte ikke til hvermansen men kun til profesjonelle, på 70 og 80 tallet de var alt for store. Normen var rundt 36mm og både sub og SD ble liggende lenge før de ble solgt.BTW; finnes det oversikt over hvor mange ur som er produsert av de enkelte serier. Jeg ser på flere Rolex forum at det opereres med drøye priser på Seadweller V-serie, som noen i alle fall hevder bare ble produsert i et fåtall eksemplarer? Forøvrig; Heia Håndballjentene!
Den hadde gått meg hus forbi. Solgt videre på forumet?Er nå på min andre Sea-Dweller, begge med en litt anderledes skive. Selvom den første jeg hadde er mer spektakulær er det nok den nye som er favoritten av de to.
Bilde fra i sommer
![]()
Den hadde gått meg hus forbi. Solgt videre på forumet?