@Holtemann, foretrekker du BLNR?
Jeg er stort sett mer tilfreds med BLNR fordi jeg reiser en del og benytter med aktivt av GMT-funksjonaliteten, men det betyr ikke at jeg ikke savner SeaDwelleren. Jatakk begge deler ville være det foretrukne.
@Holtemann, foretrekker du BLNR?
Vekker liv i denne tråden da jeg var så heldig å få lånne @Nessuno79 sin 1665 i helgen:
![]()
![]()
![]()
![]()
@ProfessorPangloss : Det er kanskje ikke alle som gjør det, men å bruke en 1665 daglig tror jeg ikke er noe problem. Den tåler mer enn armen din uansett, og sannsynligvis er det litt riper i den fra før. Tror ikke den øker mye mindre i verdi enn en ny en, uansett om den brukes forsikrig eller røft. Jeg ville kjørt på med gammel klokke (om du fant et trygt kjøp innen fornuftens grenser). Hvis man absolut må ha klokke på når man mekker bil eller tak så ville jeg heller kjøpt en billig-beater i tillegg.![]()
Godt mulig du synes den bærer mindre, dette er fordi den har mindre bezel og åpning enn sub, kompenserer dog med kraftigere/høyere kasse.![]()
![]()
Hei. Prøver meg med et bilde av min Seadweller 16600 kjøpt i USA i august 2009. Kom uten luhgoles og plexi
med det nye sertifikatet og den største boksen til Rolex. Dette er en M-serie og er siste hele årgang av 16600, men det ble også produsert noen V-serier i 2009. Tror dette er et så komplett sett som det er mulig å komme. Jeg synes uret bærer litt mindre enn tilsvarende Submariner; merkelig nok siden begge vel er 40 mm?
Nydelig ur, men må nok snart vike plassen da noe nytt er under planlegging.
Flott klokke. Savner min, til tider![]()
![]()
Hei. Prøver meg med et bilde av min Seadweller 16600 kjøpt i USA i august 2009. Kom uten luhgoles og plexi
med det nye sertifikatet og den største boksen til Rolex. Dette er en M-serie og er siste hele årgang av 16600, men det ble også produsert noen V-serier i 2009. Tror dette er et så komplett sett som det er mulig å komme. Jeg synes uret bærer litt mindre enn tilsvarende Submariner; merkelig nok siden begge vel er 40 mm?
Nydelig ur, men må nok snart vike plassen da noe nytt er under planlegging.