GrimReaper
Støttemedlem
Det kan godt hende. Men jeg tror faktisk supervipkundene kjøper seg noe annet enn en forvokst sub av titan. Men jeg kan ta feil, det har skjedd minst en gang før.
Skjønner! Da har den skumle slåttekaren talt og det er bare å bøye seg i støvet.Titan er et metall. Gull er et edelt metall. Hvis man skal betale tett opp til det samme for de to er det vel logisk å velge det edle.
Ellers kan man vel bare gå for en sub som er en klassiker til halv pris.
Edit: jeg har selv en Tudor FXD av titan og jeg kan på ingen som helst måte si at det føles ut som mer luksus enn stål eller gull. Funksjonen er den samme på alle tre, de viser tiden.
Hvis man skal ha en lett klokke for funksjon så har man Casio.
Behold Daytonaen, den er klasse. Og har du råd til den har du sikkert råd til en Casio i tillegg. Og enda bedre - hvis han hyggelig asiaten på Bjerke tilgodeså deg en helgull Daytona med grønn skive, så skulle det ikke forundre meg mye om du allerede befinner deg i supervipkunde-kategorien heller, og kan bekle deg med en luksustitan YM forbeholdt de aller rikeste i som rosinen i pølsa.Skjønner! Da har den skumle slåttekaren talt og det er bare å bøye seg i støvet.
Jeg har selv en Daytona med grønn skive, men føler at den har «mann i speedo, ølmage og elghatt» vibber. Har planer om å smelte den om til en gullmynt som jeg skal kjøpe casio for
Prisnivået indikerer at de er temmelig ettertraktet, så kan man selv vurdere hvem og hvorfor disse kjøpesDet kan godt hende. Men jeg tror faktisk supervipkundene kjøper seg noe annet enn en forvokst sub av titan. Men jeg kan ta feil, det har skjedd minst en gang før.
Ikke min altså, da hadde jeg skrevet det![]()
Det er mye som er rart her i verden! Jeg tenker noen er villige til å betale mye for å være først. Litt som grønn GMT master. Den var og bra dyr etter den ble lansert. Ikke så meget nå lengre.
YM i titan ser fantastisk ut. Samme med IWC ing i titan
Håpet mitt er at en gang i fremtiden Explorer kommer i titan.
Håper også at fasiten har rett, slik at ingen kjøper den. Utenom meg då, på tilbud
Enig. Der ser den mye kulere ut, uten dato og med rem. Da hadde den skilt seg litt mer fra suben også og fått litt mer egenart.