Rolexcafé – løst og fast om Rolex

B1B53DC4-DBF7-4DD6-A54A-25EAB86CB009.jpeg

BMW kjørte også i samme gata
 
Har i dag vært og betalt depositum på denne hos Bjerke.
1602690106424.png

Klokken skal min kjære etter planen få i 40-års gave i februar 2022. Men det spørs jagge om det går. Estimert leveringstid på DJ36 er nå oppe i 18-20 mnd...:rolleyes:Og jeg som trodde jeg var tidlig ute...
 
Redigert:
Aner ikke hvordan det arter seg, men mulig det er slik.
Har aldri forsøkt å spørre om Sub, så jeg vet heller ikke. Men når det er sagt var servicen hos Bjerke upåklagelig! Jeg er sterk i troa og håper på at de klarer en tidligere leveranse enn estimert. Det har skjedd før. Uansett et skikkelig i-lands problem og ikke akkurat verdens undergang. Men hyggelig hadde det vært! På tide at kona får byttet Daniel Wellington klokka... :p
 
Har aldri forsøkt å spørre om Sub, så jeg vet heller ikke. Men når det er sagt var servicen hos Bjerke upåklagelig! Jeg er sterk i troa og håper på at de klarer en tidligere leveranse enn estimert. Det har skjedd før. Uansett et skikkelig i-lands problem og ikke akkurat verdens undergang. Men hyggelig hadde det vært! På tide at kona får byttet Daniel Wellington klokka... :p
Skal ikke undervurdere I-landsproblemer ;) det er litt av en oppgradering å gå fra DW til DJ36 - heldig frue :) uansett så er det en flott klokke du valgte ut til henne, kan ikke bomme med den!
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone og johage
Bestilte en two tone lady DJ her i mai med tanke om at den skulle være gave i midten av august. Neida, 6 - 8 måneders ventetid...
Da er det vel bare helgull det ikke er ventelister på nå da. Er jo litt rart, var hos et par Rolex-AD'er i England for noen måneder siden og da var det jo ikke annet i utstilling enn TT av ymse slag. Nå er det vel snart ikke noe igjen å stille ut hos forhandlerene.
 
Har i dag vært og betalt depositum på denne hos Bjerke.
Vis vedlegg 217038
Klokken skal min kjære etter planen få i 40-års gave i februar 2022. Men det spørs jagge om det går. Estimert leveringstid på DJ36 er nå oppe i 18-20 mnd...:rolleyes:Og jeg som trodde jeg var tidlig ute...


Det var lang ventetid ja:oops:
Har du kjøpshistorik der fra før?