Bare at den går om morgenen når du har tatt den av om natta - og at avviket ikke er betydelig ila en måned jevn bruk (ca +/- 5 min).Nå når garantien er i ferd med å gå ut på denne, er det noe som eventuelt er lurt å sjekke eller være obs på?
Vis vedlegg 215541
Noob spørsmål:
Jeg skjønner ikke helt dette med de AD'ene som sier de overhodet ikke benytter ventelister lenger.
Er det virkelig i realiteten slik at man bare kan slentre innom Askeland eller Håkon Lian og plukke opp en stål Dayona eller Batgirl dersom man har griseflaks? Når jeg ringer og spør, er det jo faktisk det svaret jeg får. De som bor rett i nærheten, kan vel i så fall bare ta turen innom AD seks dager i uka?
Men så var det vel dette med den berømte forskjellen på teori og praksis da... Noen erfaringer?
Ja, dette er vel ikke så ulikt praksisen til Bjerke. Og det gir absolutt mening gitt leveransesituasjonen, synes jeg.Flere forhandlere i utlandet (Sveits konkret i dette eksempelet) opererer med "vanlige" ventelister, men man må møte opp i butikken fysisk for å skrive seg opp. Rolex har tydeligvis også anbefalt forhandlere å ikke aksepterer personer på venteliste som bor utenfor byen hvor forhandleren ligger.
Vis vedlegg 215766
I dag skjedde det meg! Satt og jobbet da skruen ramlet ned på gulvet (skjønte ikke at det var det med en gang) og klokka etter noen sekunder deiset ned i skrivebordet (deiset flere cm). Heldigvis skjedde det her og ikke i trappa, på badet, på vei til postkassa etc.
Vet det er nevnt før men jeg har tydeligvis ikke tatt det nok på alvor, før i dag.
Jeg går straks over mine klokker! Anbefaler andre å gjøre det samme! Hva med å ta initiativ til en nasjonal skruestrammedag @Jon Henrik ?![]()
Kom over denne artige boken for barn i dag! Vis vedlegg 215868
Kom over denne artige boken for barn i dag! Vis vedlegg 215868