Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Pepsien er vel WG-varianten. Er vel ikke så gal ventetid på edelt metall. Er ikke sikker på hvor lenge man må vente på Polar. Noen som vet?
 
2E3E22F5-BCD7-4411-BE03-10A0DFAB20A7.jpeg
 
Blir nok dessverre ingen YM40 på meg...Fikk akkurat tilbakemelding fra Bjerke. Det er visstnok blitt endeløse ventelister også på denne. Så da blir det heller en flott DJ41! Gleder meg uansett! Jeg får trøste meg med at jeg uansett får en flott klokke og dessuten sparer 50 000 i mellomlegg;)
Overraskende. Tidligere har den ikke akkurat vært hyllevare, men mulig å få tak i innenfor rimelig tid. Vel, du blir nok uansett godt fornøyd med DJ :)
 
Er det arkivfoto, eller har de vært i Asia-safen og hentet ut godsaker vi nordmenn ikke får tilgang på? :rolleyes:
Tror det er fra safen. Var innom der på mandag, og lurte på om de ikke hadde noe annet enn helgull Sub som stod i utstillingen, og da var svaret at de hadde fått masse klokker men som skulle ut til kunder..
 
Overraskende. Tidligere har den ikke akkurat vært hyllevare, men mulig å få tak i innenfor rimelig tid. Vel, du blir nok uansett godt fornøyd med DJ :)
Ble litt overrasket selv. Vedkommende jeg snakket med i Nedre Slottsgate mente det burde være greit å bytte bestillingen til YM40. De hadde sågar hatt den utstilt i butikk, men jeg kom dessverre et par dager for sent. Mulig jeg ikke har god nok trackrecord hos Bjerke enda og at de ønsker å prioritere kunder med et lenger kundeforhold? Dette blir min første klokke som jeg kjøper fra Bjerke.
 
Ble litt overrasket selv. Vedkommende jeg snakket med i Nedre Slottsgate mente det burde være greit å bytte bestillingen til YM40. De hadde sågar hatt den utstilt i butikk, men jeg kom dessverre et par dager for sent. Mulig jeg ikke har god nok trackrecord hos Bjerke enda og at de ønsker å prioritere kunder med et lenger kundeforhold? Dette blir min første klokke som jeg kjøper fra Bjerke.
Dersom du er ny kunde, er nok det forklaringen ja. Venteliste er det sikkert på YM også nå, men "endeløse"? Neppe! Det er jo ikke snakk om Daytona eller Batman.
Du får trøste deg med at det blir lettere neste gang, og at du uansett gjør et knallkjøp med en DJ41.
 
Ble litt overrasket selv. Vedkommende jeg snakket med i Nedre Slottsgate mente det burde være greit å bytte bestillingen til YM40. De hadde sågar hatt den utstilt i butikk, men jeg kom dessverre et par dager for sent. Mulig jeg ikke har god nok trackrecord hos Bjerke enda og at de ønsker å prioritere kunder med et lenger kundeforhold? Dette blir min første klokke som jeg kjøper fra Bjerke.

Hvor lenge ble du forespeilet ventetid på DJ41 nå? Hvilken konfigurasjon?
 
Ble litt overrasket selv. Vedkommende jeg snakket med i Nedre Slottsgate mente det burde være greit å bytte bestillingen til YM40. De hadde sågar hatt den utstilt i butikk, men jeg kom dessverre et par dager for sent. Mulig jeg ikke har god nok trackrecord hos Bjerke enda og at de ønsker å prioritere kunder med et lenger kundeforhold? Dette blir min første klokke som jeg kjøper fra Bjerke.
Vell - fikk denne e-posten for noen dager siden - de skriver jo at du kan bytte til et annet produkt:rolleyes:
8505B200-6BDD-4727-9A8C-345D67C89073.png
 
Kanskje man får en fordelaktig plassering i listen over de som venter på å komme på listen?

Ble litt overrasket selv. Vedkommende jeg snakket med i Nedre Slottsgate mente det burde være greit å bytte bestillingen til YM40. De hadde sågar hatt den utstilt i butikk, men jeg kom dessverre et par dager for sent. Mulig jeg ikke har god nok trackrecord hos Bjerke enda og at de ønsker å prioritere kunder med et lenger kundeforhold? Dette blir min første klokke som jeg kjøper fra Bjerke.

Ta det som en erfaring. Jeg har sikkert blåst 150k hos Lervik, men ble blankt (og kontant) avvist da jeg prøvde å bestille en gmt i 2018. Tok det som en indikasjon på at de ikke ville ha pengene mine, og kjøper derfor heller hos konkurrentene.

(om noen fra Lervik leser dette, kan alt tilgis med en ventelisteplass på en gmt. Ta gjerne av plasten og behold garantikortet, denne klokka skal brukes).
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Makken og Grendel
Kanskje man får en fordelaktig plassering i listen over de som venter på å komme på listen?



Ta det som en erfaring. Jeg har sikkert blåst 150k hos Lervik, men ble blankt (og kontant) avvist da jeg prøvde å bestille en gmt i 2018. Tok det som en indikasjon på at de ikke ville ha pengene mine, og kjøper derfor heller hos konkurrentene.

(om noen fra Lervik leser dette, kan alt tilgis med en ventelisteplass på en gmt. Ta gjerne av plasten og behold garantikortet, denne klokka skal brukes).
Får gjøre det...;) Er ikke akkurat verdens undergang, og det finnes utrolig mye annet flott der ute! Gleder meg uansett til jeg får DJ41 - forhåpentlig før sommeren. Siden sportsmodellene fra Rolex foreløpig er utenfor rekkevidde (ønsker å kjøpe nytt) - ser jeg på andre ting. Har lenge hatt lyst på en Grand Seiko og var innom urmaker Larsen på lørdag. Utrolig flotte klokker og med en fantastisk finish! Likte spesielt godt GS SBGA375 - urskiven var helt magisk. Også gøy at butikken faktisk hadde de fleste modeller inne slik at man kan prøve og se klokkene «live» før man bestemmer seg...:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Makken og Grendel