Jeg synes det er en riktig stygg klokke! Mangler dato, fullt av hakk i insert, og skal vedde på at den ikke har safirglass en gang!POLYWATCH!
«Før og etter»-bilder, to mins jobb:
Vis vedlegg 161151Vis vedlegg 161152
@KTS69 : ble ganske fin?![]()
Jeg synes det er en riktig stygg klokke! Mangler dato, fullt av hakk i insert, og skal vedde på at den ikke har safirglass en gang!POLYWATCH!
«Før og etter»-bilder, to mins jobb:
Vis vedlegg 161151Vis vedlegg 161152
@KTS69 : ble ganske fin?![]()
Jadada! Men det der skal jeg fikse joJeg synes det er en riktig stygg klokke! Mangler dato, fullt av hakk i insert, og skal vedde på at den ikke har safirglass en gang!
![]()
Tudor varsler på IG at det kommer noe nytt den fjerde september. Ser ut til å være relatert til rugby?
Noe annet enn en BB58 GMT eller Submariner vil være er stort gjesp.
Skal se de lanserer en P01 i keramikk...
Ganske rått hvor tro Rolex er mot designet på de ulike modellene..., vi snakker drøyt 40 år siden! Prisene derimot: SUKKAnnonse 1978
Vis vedlegg 161361
Ganske rått hvor tro Rolex er mot designet på de ulike modellene..., vi snakker drøyt 40 år siden! Prisene derimot: SUKKTenk å handle både GMT, Sub og Explorer til under 9k... Lurer på hva dette utgjør i dag justert for inflasjon?
Da er jo taksten jeg fikk på 5513 på 35’ helt feil! Skal spørre om de kan justere den ned til nærmere reell verdi på 11’.
Interessant at en Day-Date var nesten 10 ganger så dyr som en Submariner i 1978.. Enten så har stål blitt jævlig dyrt, eller gull billig,,