Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Hva er en 14060M 2005 så og si ubrukt/NOS verdt?
-Med box/papirer (utenlandsk, uten kvitt/mva).
-Ikke komplett (utenlandsk, kun box).

52597984_10215686731055868_8911877734121078784_n.jpg
 
Hvit, champagne og sølv er klassiske varianter du kan gå med daglig uten å bli lei.

Cognac gjør seg på den hårete armen til en kar som kjører en neon-rosa Lamborghini Countach i Miami anno 1984, med skjorten åpen, gull-lenke rundt halsen og en pose mistenkelig hvitt pulver i hanskerommet.

Så for å svare på spørsmålet ditt: Gå for cognac.
 
Hvit, champagne og sølv er klassiske varianter du kan gå med daglig uten å bli lei.

Cognac gjør seg på den hårete armen til en kar som kjører en neon-rosa Lamborghini Countach i Miami anno 1984, med skjorten åpen, gull-lenke rundt halsen og en pose mistenkelig hvitt pulver i hanskerommet.

Så for å svare på spørsmålet ditt: Gå for cognac.

Da mangler jeg kun Lambo og DD.
 
Cognac.
Sorry for lite originalt svar, men denne farven er også litt artig og circus.

Helt klart noe som vil kle en som er "mann for sin hatt".

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Om du går for den, så må du kjøre deg en tur utover Jærstrendene i solnedgangen, med klokkearmen hvilende på vinduskarmen og denne her dundrende på et så høyt volum du orker:


Den med cognacskive er sykt vrien å få tak i. Jeg har imidlertid los på en variant som er mer i "fuck you softly"-kategorien. Stay tuned.

Når det gjelder musikk på full styrke mens jeg coaster med Lamboen, er nok dette mer meg:

 
Skiva på min ‘91 GMT Master 2 er i utgangspunktet glossy og jamn, men i riktig lys kan ein sjå at overflata er noko ujamn (i mangel av bedre ord). På bildet under ser ein det rundt lyskilden. Heile skiva er slik. Kan dette være den spede begynnelse av spider dial? :cool:

35D3A240-2C8C-4F94-AA4A-D71BD7FEA871.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Lemen
Skiva på min 91’ GMT Master 2 er i utgangspunktet glossy og jamn, men i riktig lys kan ein sjå at overflata er noko ujamn (i mangel av bedre ord). På bildet under ser ein det rundt lyskilden. Heile skiva er slik. Kan dette være den spede begynnelse av spider dial? :cool:

Vis vedlegg 142520
Tror nok den er litt for ny til at det kan være spider dial. Er ikke dette typisk for blanke skiver på første halvdelen av 80-tallet?