Synest saken var artig lesing eg. Angåande lås, @Lemen, du må nok bare leve med den slik den er. 93150-lenka er ikkje særlig forenleg med tynne håndledd..Har vert gjennom samme case sjølve.
Synes det var en alright artikkel. For oss som nerder klokker og henger på forum, er alt dette gammelt nytt. Artikkelen er myntet på den gemene hop i Norge, og jeg synes basert på det, at den var opplysende og interessantGledet meg til å lese denne, men egentlig ganske skuffa. Som @JonasV skriver, nada du ikke vet fra før
Fordi, og dette kan nok sjokkere, han driter fullstendig i det. Uret funker til det den skal, viser tid, er vanntett og solid.Lurer på hvorfor han ikke har ønsket å få den restaurert med ny bezel insert etc.
Lurer på hvorfor han ikke har ønsket å få den restaurert med ny bezel insert etc.
Med mindre man tenker på re-sell value, er en full Rolex service det beste for de fleste. De bildene jeg har sett av den i de siste årene har insert-fargene faded helt ut til grå-hvit, og lenken er full av møkk. Ikke pent synes nå jeg.
Kanskje kongen vår er en invistor![]()
Tja, han har sikkert ikke tatt var på boks eller sertifikat, har nok ikke momspapurer heller så hadde nok vært begrenset etterspørsel etter denne...![]()
Hvis du tenker på den nye GMT’en i rosegull/stål er nok den ganske ettertraktet, men langt fra samme hype som BLRO. Apropos Rajas TT i gult gull/stål: uenig med DN at den går for mer enn retail. Askeland hadde den i utstilling i ukesvis rundt juletider...Er det noen som vet om GMT-Master i two tone, helst stål/everose er å oppdrive her til lands eller om det er like håpløst som stålmodellene?
Edit: Ny hos AD altså. Ikke Rajas. Forøvrig en fin artikkel i D2.![]()
Hvis du tenker på den nye GMT’en i rosegull/stål er nok den ganske ettertraktet, men langt fra samme hype som BLRO. Apropos Rajas TT i gult gull/stål: uenig med DN at den går for mer enn retail. Askeland hadde den i utstilling i ukesvis rundt juletider...
HahaJa, mener den nye. Ref 126711CHNR.
Enig med deg. Blir nok ikke gullkraner på det nye badet![]()