Rolexcafé – løst og fast om Rolex

3B1E0ED0-EE86-48BE-8B11-6C4BF4556FC9.jpeg

Hadde denne gått greit igjennom en "Er den fake?" post hvis han fjernet saksen og bladet?

Det er vel slik hos posten at "dersom en utenlandsk klokke kommer gjennom tollen uten tollpapirer så blir den destruert som fake". Det kan jo vise seg å være en veldig god politikk for å fremskaffe "kortreiste klokker".

8

Det er vel slik hos posten at "dersom en utenlandsk klokke kommer gjennom tollen uten tollpapirer så blir den destruert som fake". Det kan jo vise seg å være en veldig god politikk for å fremskaffe "kortreiste klokker".

8

Når den da destrueres, sorteres den som stål eller papir?

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Kan det bety at de nå vil begynne å levere ur til massene? Fin måte å øke omsetningen på det. Svært få andre merkevarer (PP/AP) som kan ha kunder på vent, mens de setter opp prisene. Genialt!

Kom nettopp hjem fra Hong Kong, verdens største eksport marked for Sveitsiske ur. Så ikke en eneste SS sport Rolex i noen butikk... Men jeg tror kanskje jeg kan ha funnet noe av årsaken til tørken. Så sub og gmt på svært mange asiatiske damer. Dette er tydeligvis mote nå. Og mote endrer seg. Mao vil ikke Rolex klare holde dagens etterspørselen etter stål sport oppe i det uendelige. Ikke gå bananas på brukt markedet sier jeg bare...