Hva gjør man når noen poster en vintage Tudor Sub på klokkeriet og det er innlysende at inserten, glasset, viserne og skiven er aftermarket? ( resten kan ikke bedømmes fra bildene). Det virker for meg alltid umusikalsk å kommentere direkte på Facebook selv om det er av allmenn interesse.
Tja, fullt mulig å ikke være på klokkerietHva gjør man når noen poster en vintage Tudor Sub på klokkeriet og det er innlysende at inserten, glasset, viserne og skiven er aftermarket? ( resten kan ikke bedømmes fra bildene). Det virker for meg alltid umusikalsk å kommentere direkte på Facebook selv om det er av allmenn interesse.
Har gjort begge deler, men send en PM til en admin og be de kontakte posteren om viktig info.Hva gjør man når noen poster en vintage Tudor Sub på klokkeriet og det er innlysende at inserten, glasset, viserne og skiven er aftermarket? ( resten kan ikke bedømmes fra bildene). Det virker for meg alltid umusikalsk å kommentere direkte på Facebook selv om det er av allmenn interesse.
Hva bestilte du? Deepsea Challenge?Bestilte hos AD 19.10 og fikk oppgitt 4-8 mnd ventetid, fikk telefon i dag at den ligger klar!![]()
Hva bestilte du? Deepsea Challenge?
Gratulerer. Kor lenge venta du i desse litt tregere salgstider?Var innom Bjerke i dag og plukket opp denne godbitenOg nei, den skal ikke på Finn i morgen.Vis vedlegg 311901